אבל בבני ברק: המחנך הוותיק הרה"ג רבי אליהו שפיגל זצ"ל

הלך לעולמו המחנך הוותיק הרה''ג רבי אליהו שפיגל זצ''ל אשר שימש כמלמד בתלמוד תורה 'תורת אמת' בבני ברק, מסירותו לתלמידים הייתה מן המיוחדות. מידותיו הנאצלות ויראת השמים שלו הפכו לשם דבר בסביבה כולה. בשנים האחרונות סבל מיסורים קשים

ברוך דיין האמת: מבני ברק מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של המחנך הנודע הרב הגאון רבי אליהו שפיגל זצ"ל זאת לאחר מספר שנים בהם סבל יסורים קשים ומרים והוא בשנת השמונים ושתיים לחייו.

המנוח, הרה"ג רבי אליהו שפיגל זצ"ל נולד לאביו הגאון רבי טוביה שפיגל זצ"ל, כבר משנות נערותו ניכר היה המנוח במידותיו המיוחדות וביראת השמים שלו, בהגיעו לפרקו הוא נלקח לחתן אצל הרב חיים דב סילבר ששימש כמזכיר 'ועד הישיבות' במשך עשרות שנים.

הרה"ג רבי אליהו שפיגל זצ"ל היה מגדולי המחנכים בעיר בני ברק כאשר הוא שימש למעלה מיובל שנים כמחנך בתלמוד תורה 'תורת אמת' בעיר, במשך שנים רבות הוא זכה להעמיד אלפים רבים של תלמידים כשכולם מעידים על נועם מידותיו.

מכריו מספרים כי המנוח הרה"ג רבי אליהו שפיגל זצ"ל היה אדם שכל כולו תורה, תמיד ניתן היה לראותו כיצד הוא מתכונן לשיעור שימסור מחר לתלמידים בתלמוד תורה. מידותיו המיוחדות הפכו לשם דבר בסביבה כולה כשהוא נהג לקבל כל אדם בסבר פנים יפות.

בשנים האחרונות סבל המנוח רבי אליהו שפיגל זצ"ל מיסורים קשים ומרים אך הוא עמד בהם בעוז ובגבורה, מכריו מעידים כי גם בזמנים הקשים שההליכה עלתה לו בקושי רב, הוא היה מוסר את נפשו ללכת לתלמוד תורה ולהמשיך ללמד את ילדי ישראל.

מצבו של המנוח הרה"ג רבי אליהו שפיגל זצ"ל ידע עליות ומורדות אך מצבו היתדרדר אט אט עד שהבוקר השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה, תלמידיו ומכריו הרבים.

מסע הלוויתו תצא הבוקר בשעה 11:30 מביתו רחוב מרים הנביאה בבני ברק דרך תלמוד תורה 'תורת אמת' שם שימש כמחנך עשרות שנים, ובשעה 14:00 ההלוויה תצא מבית ההלוויות 'שמגר' אל הר המנוחות שם ייטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צר לי עליך מורי ורבי אלופי ו יודעי
נזר רבותי משמונה שנות לימוד
המלמד הרגיש ביותר המבין ללב ביותר המשקיע והחפץ בטובת תלמידיו באמת
איש האמת איש המוסר איש של שלום
בשבילי היית האור הגדול והשנה השביעית זכורה לי לטוב בו נתרוממתי טפח מעל הקרקע בזכותך
אהבתיך מורי ורבי אלופי ומיודעי
חשבתי שהנך מבוגר יותר ולפליאתי 25 שנה מפרידות ביננו ותמיד ראיתיך כזקן שקנה חכמה כאחראי כמנהיג כמנווט
קוראים יקרים ואתר יקר
אני כותב מונולוג ארוך אבל זהו היה האיש איש של אגדה
והאברך נפגשתי מדי פעם לקבל הלוואה מהגמח שניהל וכמה זכר אותי תמיד ולא נס לחו אף פעם
אי לך תלמוד תורה תורת אמת שנפל כתרך זהו אבל אמיתי כשריפת בית אלוקינו
אי לך בני ברק שאבדת הטוב בבניך
יהי זכרו ברוך וזכותו
תגן בעדנו אמן
אוי לנו כי כך עלתה לנו מי יתן לנו תמורתו
ת.נ.צ.ב.ה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו