אדלשטיין: "לא התאפשר הגדלה של כמות המתפללים בתשעה באב – מתנצל"

שר הבריאות על אי ההקלות בתשעה באב: "אני מתנצל בפני כל האנשים שייאלצו להיות בחוץ". על מינוי הפרויקטור: "גמזו הסתמך על המילה שלי שאתן לו את כל הגיבוי". עוד הוסיף: "כשיש אפשרות להיעזר בצה"ל - נעשה זאת"

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס היום (שלישי) בראיון ל'כאן רשת ב' לפרסה סביב ההקלטות שנשקלו לבתי הכנסת לצורך תפילות צום תשעה באב ואמר כי "אני מתנצל בפני כל האנשים שייאלצו להיות בחוץ, אבל לא התאפשר הגדלה של כמות המתפללים בבתי הכנסת בתשעה באב".

השר התייחס גם למחלוקת סביב מינוי ממונה הקורונה פרופ' רוני גמזו: "גמזו הסתמך על המילה שלי שאתן לו את כל הגיבוי". אדלשטיין הוסיף: "כשיש אפשרות להיעזר בצה"ל – נעשה זאת. צריך לדעת לעשות זאת בעת משבר. נשתדל לעבוד יותר מסודר, יש פה תהליך שבמהלכו משתנים דברים והציבור מתבלבל".

עוד הוסיף כי "מדובר בתהליך שבמהלכו משתנים דברים והציבור מתבלבל. הנגיף משנה את ההתנהגות שלו ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו. הייתי רוצה לבקש מכולם להירגע. יש לנו משימות לאומיות גדולות יותר מהמריבות."

על מסיבת יום ההולדת של אישתו שנחשפה בכאן חדשות אמר בראיון לשלי יחימוביץ' ויגאל גואטה כי "אני אף פעם לא עברתי על שום הנחיה של משרד הבריאות. לא יצא מן המסיבה אף נדבק. ניסיתי ואשתדל גם בהמשך להיות דוגמה אישית".

צילום תמונה: Olivier Fitoussi/Flash90

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו