פעיל ליכוד שחלה בקורונה נפגש השבוע בכנסת עם שרים וח"כים

ח"כ אבי דיכטר ישהה בבידוד כשבוע וחצי לאחר שנפגש עם חולה מאומת בכנסת, והבהיר כי אין לו אף תסמין של המחלה. "אנא שימרו והישמרו", מסר. גם השרים אוחנה ואקוניס התראו עם האדם שאובחן בקורונה, אולם הם לא יידרשו בבידוד

משמר הכנסת הודיע היום (שישי) כי יו"ר דרקטוריון ובעלי קבוצת תגלית, אלון אזולאי, נמצא חיובי בבדיקת קורונה. אזואלי ביקר מוקדם יותר השבוע בכנסת ואף נפגש עם מספר שרים. כעת מתבצעת מתבצעת חקירה אפידימיולוגית בכנסת להבין מי מחברי הכנסת והשרים מחויב בבידוד.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו לפני 3 ימים לאחר הפגישות בכנסת טען כי נפגש עם יו"ר הכנסת יריב לוין, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, שרת התחבורה מירי רגב וח"כ אבי דיכטר. לשכתו של יו"ר הכנסת אומרים כי לא נפגש עם אזולאי, והשר אוחנה הודיע כי אחרי חקירה אפידימיולוגית – הובהר לו שאינו נדרש להיכנס לבידוד. ח"כ דיכטר ייכנס לבידוד.

אזולאי שהה במשכן הכנסת לאחרונה ביום שני 27 ביולי, ובהתאם לכך מבקשים במשמר הכנסת שכל מי שהיה איתו במגע או בקרבתו להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הוראות ממשרד הבריאות. בהודעה מקצין הכנסת נכתב: "אנו פועלים לעריכת בדיקה וחקירה ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות בעכו לקבלת הנחיות".

דיכטר כתב בפייסבוק כי "לאור הודעה שקבלתי כעת ממשרד הבריאות, אני נכנס לבידוד לאחר שהסתבר שביום שני האחרון, 27/7 הייתי בפגישה בכנסת עם חולה קורונה מאומת. אין לי כרגע שום תסמינים (הבוקר שחיתי 2 ק״מ בים…) אך נכנסתי לבידוד עד יום שני (10/8/20) בהתאם להנחיה של משרד הבריאות. שבת שלום ומבורך ואנא שימרו והישמרו".

הודעה של השר אוחנה נמסר כי "לפני מספר שעות נודע לי כי אדם שנפגשתי איתו ביום שני בכנסת התגלה חיובי לקורונה. התקשרתי מיד למנכ"ל משרד הבריאות ועדכנתי אותו בפרטי המפגש (לאורך הפגישה הקפדנו על ריחוק וחבישת מסיכות כל העת). לאחר מכן ערכה עמי אחות מוסמכת חקירה אפידמיולוגית, במהלכה הארכתי בפירוט את פרטי המפגש. בתום החקירה, קיבלתי הודעה ממשרד הבריאות כי אינני נדרש להשאר בבידוד".

מלשכת השר אקוניס נמסר כי "לאחר חקירה אפידמיולוגית שבוצעה עם השר לשיתוף פעולה אזורי, אופיר אקוניס, נמסר לו ע״י שרותי בריאות הציבור במשרד הבריאות כי אינו נדרש לבידוד". אקוניס הוסיף: "שבת שלום לכל ישראל והמשיכו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות".

צילומים מתוך חשבון הפייסבוק של אלון אזולאי (בפוסט לא פורסמה תמונה עם יו"ר הכנסת אך טען כי פגש אותו במשרדו)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו