Tal Shahar/POOL

רגב: "אם בני גנץ יוביל אותנו לבחירות – יתכן שתקום ממשלה חלופית"

שרת התחבורה התייחסה להתבטאויות החריפות של המפגינים נגד נתניהו: "יש לנו אפס סובלנות למי שמסית ונוהג באלימות, ויש אפס סובלנות כלפי האנרכיסטים מחוץ לבלפור. הם מנצלים את הדמוקרטיה". על המתחים בליכוד: "מיקי זוהר עושה את עבודתו נאמנה"

שרת התחבורה מירי רגב התייחסה הערב (מוצ"ש) להפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה כי "צריך לנהוג באפס סובלנות כלפי כל מי שמסית". רגב הוסיפה: "יש הבדל בין הפגנות של כאב להפגנות של הסתה וקריאה לאלימות נגד ראש הממשלה".

בראיון' לחדשות 12' התייחסה רגב לאלימות של פעילי ימין קיצוני בהפגנה בתל אביב ואמרה: "יש לכם סלחנות מאוד גדולה כלפי השמאל כי אתם חלק מאותה תעמולה שהוא עושה נגד הימין. ניפוץ הבקבוק על הראש אינו תקין וצריך להעמיד את אותם בריונים לדין. צריך להעמיד לדין את הקוראים לרצח ולאלימות כלפי ראש הממשלה ומשפחתו. יש כאן מפעל הסתה כנגד ראש הממשלה וכנגד הימין. מפעל הסתה של השמאל שמתודלק על ידי הקרן החדשה והתקשורת".

שרת התחבורה הגדישה כי היא מבינה את הכאב של האזרחים שנפגעו כלכלית ממשבר הקורונה ואמרה כי "יש הבדל בין הפגנות של כאב להפגנות של הסתה, של שנאה, של קריאה לאלימות כלפי ראש הממשלה וכלפי משפחתו, הבדל גדול מאוד", אמרה. "אני קוראת ליועמ"ש ולמשטרה להתעורר ולגלות אפס סובלנות כלפי חציית קווים אדומים כאלה".

על המתחים בתוך הליכוד אמרה השרה רגב כי "מיקי זוהר עושה את עבודתו נאמנה, לא פשוט עם כחול לבן שלא בדיוק מחויבים לקואליציה".

רגב התייחסה לסקרים האחרונים והמשבר סביב העברת התקציב ואמרה: "לא איבדנו קשר עם הציבור, אני לא מתרגשת מהסקרים. היו כמה אירועים לא ראויים בתוך הליכוד. כחול לבן לא מחויבים לקואליציה. אני באה בטענות כלפיהם כי אני רואה את שר המשפטים שלא קורא די להסתה ולא קורא לעצור את מי שמאיים על ראש הממשלה. אני מציעה לשני הצדדים להירגע. נתניהו רוצה להעביר תקציב חד שנתי כי זו הדרך היחידה להזרים כספים לציבור. השיקול הפוליטי היחיד הוא של בני גנץ. אם הוא רוצה למנוע בחירות – הוא צריך לתמוך בתקציב חד שנתי. המציאות השתנתה מאז ההסכם הקואליציוני, צריך תקציב חד שנתי כשיש משבר".

רגב חשפה: "שמעתי השבוע בכנסת כל מיני יוזמות של גורמים כאלה ואחרים שאומרים לבני גנץ שאם הוא יוביל אותנו לבחירות אז תקום ממשלה חלופית".

ביחס לסוגיית החזרה לשגרה בעולם התיירות ופתיחת השמיים, אמרה רגב כי "הרבה מדינות סגרו את שעריהן בפני ישראל, ברגע שהיא הפכה למדינה אדומה. אני מאוד שמחה שנתניהו, לאחר שיחה איתי הודיע על פתיחת השמיים ב-16.8. יוון הודיעה שהיא מוכנה לקבל אותנו. ככל שהתחלואה יורדת אנחנו הופכים למדינה ירוקה".

בהמשך התייחסה לעתידה של חברת אל על, שנתקלה לקשיים מרגע הפסקת הפעילות בשדה התעופה: "בסוף השבוע הדירקטוריון של החברה קיבל את המתווה שלנו, בסך 250 מיליון דולר, כבר בסוף אוגוסט יוצאים להנפקה. ברור שאם אדם אחד יקנה אז הוא יהיה בעל המניות. אם לא יהיה מי שיקנה, אז המדינה תקנה ותקבל את הבעלות על אל על".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו