אבל בסלונים: המחנך הרה"ח ר' משה וועג ז"ל נפטר מנגיף הקורונה

ברוך דיין האמת: המחנך הוותיק הרב החסיד רבי משה וועג ז"ל, מזקני חסידי סלונים, נפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת התשעים ושלוש לחייו. במשך עשרות שנים שימש כמחנך בתלמוד תורה 'המסורה' שם העמיד אלפי תלמידים. הותיר מאות צאצאים

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של המחנך הוותיק הרב החסיד רבי משה וועג ז"ל, מזקני חסידי סלונים, זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת התשעים ושלוש לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי משה וועג ז"ל היה מזקני חסידי סלונים, במשך עשרות שנים הוא שימש כמחנך בתלמוד תורה 'המסורה' שם העמיד אלפי תלמידים, תלמידיו הרבים מספרים כי גם שנים רבות לאחר מכן השפעתו עדיין נכרה עליהם, שכן הוא היה מחדיר בהם אהבת תורה ויראת שמים טהורה.

לפני כחמש שנים בשל גילו המופלג עזב הרה"ח רבי משה וועג ז"ל את תפקידו כמחנך בתלמוד תורה 'המסורה', אך עדיין המשיך להרביץ תורה וייראה להמונים, מכריו הרבים מספרים כי תמיד ניתן היה לראותו שקוע בתורה.

הארת הפנים שלו הייתה מן המופלאות כאשר הוא נהג לקבל כל אדם בסבר פנים יפות, כל מי שהכירו נהג בו בכבוד גדול זאת בשל מעלותיו המיוחדות, בחסידות סלונים הוא הפך לשם דבר כשהוא זוכה למאות צאצאים שהולכים בדרכו.

בחודש האחרון חלה המנוח הרב החסיד רבי משה וועג ז"ל בנגיף הקורונה, בשל מצבו הוא אושפז במחלקת קורונה טיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים שם היתדרדר מצבו עד שהשיב הוא את נשמתו ליוצרה דקות לכניסת השבת.

ל'חדשות JDN' נודע כי בנו שיחי' שמע על פטירת אביו המנוח דקות קודם כניסת השבת אך בשל שמחה משפחתית הוא שמר את הדבר בסוד עד למוצאי השבת בכדי לא להרוס את השמחה הגדולה של המשפחה.

מסע ההלוויה יצא הלילה (מוצאי שבת) בשעה 23:15 מבית ההלוויות 'שמגר' דרך ישיבת סלונים ולאחר מכן ימשיך אל עבר בית הקברות העתיק בטבריה שם ייטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו