צילום מיכאל לוריה

ליברמן: "אם הממשלה לא תבטל את ההגבלות, נעודד בעלי עסקים לפתוח"

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן התייחס למשבר בממשלה סביב התקציב ואמר כי "כל ההבדל בין התקציב החד שנתי לדו שנתי זה שלושה חודשים. אין בכלל חשיבות שנתי או דו שנתי, בכלכלה הכי חשוב זו ודאות והמפלגות הגדולות מונעות זאת בלי שום סיבה"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן אמר הבוקר (ראשון) בראיון ל'רשת ב" כי מפלגתו תצביע נגד פסקת ההתגברות, אותה מתכנן הליכוד להביא השבוע להצבעה בכנסת."אנחנו נצביע נגד פסקת ההתגברות, זו הסחת דעת מהעיקר".

בנושא התקציב אמר יו"ר ישראל ביתנו: "כל ההבדל בין התקציב החד שנתי לדו שנתי זה שלושה חודשים. אין בכלל חשיבות שנתי או דו שנתי, בכלכלה הכי חשוב זו ודאות והמפלגות הגדולות מונעות זאת בלי שום סיבה".

כמו כן, הכריז ליברמן כי הוא וחברי מפלגתו יעודדו בעלי עסקים לפתוח את חנויותיהם בסוף השבוע בניגוד להחלטת הממשלה: "אם הממשלה לא תבטל את ההגבלות על העסקים בסופ"שים, כל חברי ישראל ביתנו יסתובבו בשבת הקרובה בין בתי עסק ויעודדו אותם לפתוח".

בתוך כך, יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד אמר מוקדם יותר בראיון ל'רשת ב" כי "יש היסטריה מוחלטת בבלפור. אם אתה מסתכל על התגובות שלהם כנראה שההפגנות האלה עובדות. עלתה פה אמת – הישראלים לא מוכנים לוותר על המדינה שלהם. הם לא מוכנים לוותר על הרעיון שתהיה להם ממשלה קטנה וחסכונית שתעבוד בשבילם. אני חושב שבהחלט יש פניקה".

לפיד דחה את הטענות שההפגנות הם 'אנטי דמוקרטיות' היות ונתניהו ניצח בבחירות ואמר": אני רוצה להזכיר שאנחנו ניצחנו בבחירות. כחול לבן ז"ל ניצחה בבחירות. הוא לא הצליח להקים ממשלה שלוש פעמים. אם הם לא היו נכנסים לממשלה גם הפעם הוא לא היה מצליח להקים ממשלה".

לסיום התייחס לפיד לראיון שהעניק ראש הממשלה החליפי בני גנץ שבו אמר כי 'לפעמים אין לו כוח ללכת לבית הספר' ואמר:"אין זה לא בוער בך תישאר בבית, אל תקום לבית הספר, הם ממילא עושים רק נזקים. מי שלא בוער בו לעבוד בשביל מדינת ישראל – שיפנה את מקומו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כותרת: ליברמן מעודד אנרכיה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו