מראשי הקהל בסאדיגורה: הרה"ח רבי צבי הלוי נפטר מנגיף הקורונה

הרה'''ח רבי צבי הלוי ז''ל זכה לאמונם של כ''ק האדמו''ר מסאדיגורה זצ''ל וכ''ק האדמו''ר שליט''א, במשך שנים רבות הוא דאג לכל צרכי החסידות על הצד היותר טוב, היה בעל מידות נאצלות ויראת שמים טהורה, בתקופה האחרונה חלה בנגיף הקורונה עד שהבוקר הלך לעולמו

ברוך דיין האמת: מבני ברק מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי צבי הלוי ז"ל מראשי הקהל בחצר הקודש סאדיגורה זאת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה הממשיך להתפשט בארץ ובעולם והוא בשנת השישים וארבע לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי צבי הלוי ז"ל היה מראשי הקהל בחסידות סאדיגורה כשהוא נקשר בלב ונפש לכ"ק האדמו"ר זיע"א ויבלחט"א כ"ק האדמו"ר שליט"א, במשך שנים רבות הוא דאג לכל צרכי החסידות ושהכל יתנהל על הצד היותר טוב.

המנוח זכה לאמונם של האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל וכ"ק האדמו"ר שליט"א כשהם מעריכים אותו עד למאוד בשל פועליו הכבירים, בחסידות כולה הוא הפך לשם דבר, לסמל ולדוגמא של אדם בעל מידות נאצלות ויראת שמים טהורה.

המנוח עומד בסמוך לכ"ק האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א

מכריו מספרים ל'חדשות JDN', כי הרב החסיד רבי צבי הלוי ז"ל היה אדם שהקדיש את כל חייו עבור החסידות, "כל פעם שהיית פוגש אותו היית רואה שהוא עסוק במשהו שקשור לחסידות או לאדמו"ר, אבל כל זה לא מנע ממנו לעסוק בתורה וחסידות כשהוא משקיע בכך שעות רבות מסדר יומו הצפוף".

בתקופה האחרונה נדבק הרב החסיד רבי צבי הלוי ז"ל בנגיף הקורונה ובשל כך הוא אושפז בבית החולים 'מעייני הישועה' שם מצבו היתדרדר אט אט עד שהבוקר השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יהודי פיקח עם לב חם לזולת, בעל מידות עצום ותלמיד חכם משכמו ולמעלה.
חבל על דאבדין.
ימליץ טוב בעדנו, שלא ישמע שוד ושבר בגבלנו, ותוך שאר אבלי ציון תנוחם הוריו שיבלחט"א ומשפחתו הרמה!

היה איש מדהים ומלא שמחת חיים.
ברוך דיין האמת.

מי יתן לנו תמרתו
איך .שהיה משתפך בבכיות וברגש בתפילות הימים הנוראים
כשסחף אחריו את כל הקהל

לצערנו בתי החולים נכשלו בטיפול בקורונה הם לא נותנים תרופות ממילא אין תקוה לחולים שמופנים לשם, מהנשמה לא מתרפאים ואם לא מטפלים במכונת ההנשמה כאוי החולה פשוט נחנק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו