צילום: ידידים

בני ברק: תינוק כבן חודש נשכח ברכב נעול למשך זמן ממושך

תינוק כבן חודש נשכח ברכב נעול למשך זמן ממושך. כונני ידידים שהוזעקו למקום על ידי עוברת אורח שזיהתה את התינוק, חילצו אותו בנס בשלום. "אין ספק כי ערנותה של עוברת האורח שהשכילה להביט לתוך הרכב הצילה את התינוק"

תינוק כבן חודש נשכח היום (ראשון) ברכב נעול למשך זמן ממושך בבני ברק. סמוך לשעה 18:00 התקבל דיווח במוקד ידידים אודות תינוק כבן חודש שנצפה כשהוא שוהה ברכב נעול ברחוב קהילות יעקב בעיר.

כונן ידידים, שמעון ברדי, הגיע במהירות למקום, וכששמע מהשוהים במקום כי התינוק נעול זמן רב ברכב, ביכר לשבור את חלון הרכב מבלי להשתהות ולחלץ את התינוק. לאחר החילוץ נבדק התינוק על ידי גורמי רפואה ונמסר לאביו, שהגיע למקום כשהוא נסער, כשבנס מצבו טוב.

שמעון מספר: "קיבלתי את הקריאה ויצאתי מיד למקום. כשהגעתי נאמר לי שהתינוק שוהה זמן רב ברכב. הסקתי שהתינוק במצוקה עקב החום הלוהט והזמן הרב שהוא שהה ברכב, והחלטתי לשבור מיד את חלון הרכב ולחלץ את התינוק. עם תום החילוץ הופיע האבא בריצה כשהוא אומר בסערה ש'אין לו מושג איך הוא שכח את התינוק'".

מבירור המקרה עולה כי התינוק נשכח על ידי אביו ברכב שחלונותיו היו מכוסים בבד. לאחר כעשרים דקות חלפה במקום עוברת אורח שנחשפה לקמפיין הקורא לאזרחים להביט לעבר רכבים חונים. היא העיפה מבט לתוך הרכב והצליחה לזהות את התינוק מבעד לחלון המכוסה.

"אין ספק כי ערנותה של עוברת האורח שהשכילה להביט לתוך הרכב הצילה את התינוק. אני שמח שזכיתי ליטול חלק בהצלת חייו" אמר המתנדב. בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים להעיף מבט לעבר רכבים חונים שמא נשכח בתוכם ילד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גוואעלד!! 🙁
תארו לעצמכם עכשיו מה מרגישים כרגע אנשים שבכלל לא זכו לילדים…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו