צילום: תומר נויברג / פלאש 90

דיווח: עמיר פרץ ביקש מהחכי"ם החרדים תמיכה במירוץ לנשיאות המדינה

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ פנה לחכי"ם החרדים וביקש את תמיכתם במירוץ לנשיאות המדינה. הבחירות צפויות להיערך בחודש יוני 2021 כאשר בשבועות האחרונים גם השר וחבר הכנסת לשעבר, יצחק הרצוג יו"ר הסוכנות היהודית בודק מול חברי כנסת את סיכוייו להיבחר לתפקיד

חברי כנסת במפלגות החרדיות מספרים שיו"ר מפלגת העבודה, השר עמיר פרץ, החל לשבת איתם בשיחות שכנוע אינטנסיביות בבקשה שייבחרו בו לתפקיד נשיא המדינה. כך דווח הבוקר (שני) ב'כאן חדשות'.

לדבריהם, השר פרץ אמר כי בכוונתו להתמודד על התפקיד. על אף הכחשותיו של השר בנושא וטענתו כי הוא אינו מתמודד לתפקיד חברי כנסת מהמפלגות החרדיות טוענים כי פרץ החל לקבוע שורה של פגישות בנושא ובהן הוא מסביר כי הוא היחיד שיוכל לאחד את העם, לשמור על ממלכתיות וגם טוען שהוא מקובל על רוב המפלגות.

ע"פ הדיווח של העיתונאי זאב קם, מי שהחל להגיע בשבועות האחרונים יותר ויותר לכנסת ומקיים גם הוא שיחות עם חברי הכנסת, הוא השר וחבר הכנסת לשעבר, יצחק הרצוג יו"ר הסוכנות היהודית. גם הוא בודק מול חברי כנסת את סיכוייו להיבחר לתפקיד נשיא המדינה.

הבחירות לנשיאות צפויות להיערך בחודש יוני 2021, כשהנשיא ראובן ריבלין צפוי לסיים את כהונתו בת שבע השנים בחודש יולי 2021. מועד הבחירות ייקבע על ידי נשיאות הכנסת ה-23, אז תתכנס מליאת הכנסת ותבחר בהצבעה חשאית מאחורי פרגוד את הנשיא ה-11 של מדינת ישראל.

מלשכתו של השר פרץ נמסר כי הוא "עסוק כולו בפעולות למען הציבור הישראלי שמצוי במשבר כלכלי חברתי קשה מאוד. השר מקדם ומנהיג גיבוש מסלולי תעסוקה למובטלים, דוחף ליישום המודל הגרמני ולמתן דמי אבטלה לעצמאים. באשר לנושאים הציבוריים האחרים, השר יקבל את החלטותיו בזמן הראוי ובמועד הנכון".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה עם הרב ישראל מאיר לאו, כמתמודד לנשיאות המדינה. כל כך מתאים. כל כך מתבקש.
נבקש מחברי הכנסת החרדים/ דתיים. וכל מי שידו נוגעת לדחוף את הענין עד להשגתו בע"ה.
בשורות טובות, ונשיאים טובים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו