מזקני חסידי סטריקוב: הלך לעולמו הגאון החסיד רבי אברהם יצחק ארנברג זצ"ל

המנוח הגרא''י ארנברג זצ''ל היה מגאוני ירושלים ממש, במשך שנים רבות הוא הרביץ תורה וזכה להעמיד תלמידים הרבה, את חידושיו הרבים העלה עלי ספר תחת השם 'מפיקודיך אתבונן', בתקופה האחרונה בשל גילו המופלג הוא הלך ונחלש עד מאוד

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון החסיד רבי אברהם יצחק ארנברג זצ"ל מזקני חסידי סטריקוב ומרביץ תורה מופלג רבות בשנים זאת לאחר שהלך ונחלש בשל גילו והוא בשנת השמונים ושש לחייו.

המנוח הגאון החסיד רבי אברהם יצחק ארנברג זצ"ל היה מגאוני ירושלים, במשך שנים רבות הוא הרביץ תורה למאות ולאלפים, כל תלמידיו מעידים על אדם גדול משכמו ומעלה שהיה גאון עולם בידיעת התורה המיוחדת שהייתה לו.

לפני שנים שימש כאחד מראשי ישיבת 'מאור עיניים' של חסידות ראחמסטריוקא, במשך שנים רבות מסר שם המנוח שיעורים והעמיד תלמידים הרבה, את חידושיו הרבים הוא העלה עלי ספר בשם 'מפיקודיך אתבונן' שם רשם את השיעורים והחידושים שנתחדשו לו במהלך השנים בישיבת 'מאור עיניים'.

הגאון החסיד רבי אברהם יצחק ארנברג זצ"ל היה חסיד נאמן לרבותיו בלב ונפש, תחילה הסתופף בצלו של כ"ק האדמו"ר מסטריקוב זצ"ל ולאחר מכן הסתופף בצל נכדו כ"ק האדמו"ר מסטריקוב שליט"א, החסידים מספרים ל'חדשות JDN' כי "המנוח היה חסיד בלב ונפש, לכל מקום שהאדמו"ר נסע הוא היה מתלווה אליו, אם זה לקברי צדיקים ואם זה לשבתות ביישובי הצפון תמיד הוא הצטרף ועמד לימינו של האדמו"ר".

במשך שנות חייו סבל המנוח מיסורי גוף ונפש אך הוא עמד בהם בעוז ובגבורה, גם העובדה שהוא לא זכה לזרע של קיימא לא מנעה ממנו להמשיך בעבודת השם ובהרבצת תורה ויראת שמים טהורה לרבים, מידותיו המיוחדות הפכו לשם דבר אצל כל תלמידיו ומכריו.

בתקופה האחרונה בשל גילו המופלג הלך ונחלש הגאון החסיד רבי אברהם יצחק ארנברג זצ"ל ומצבו החל להידרדר אט אט עד שהבוקר השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה, תלמידיו ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הלוויתו תצא בשעה 15:00 מבית הכנסת חסידים בבתי וורשא לעבר הר המנוחות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו