אסון כבד: האברך הצעיר הרב עקיבא קראוס ז"ל טבע למוות בכינרת

טרגדיה בטבריה: האברך הצעיר הרב עקיבא קראוס ז"ל מבוגרי ופארי ישיבת גרודנא באר יעקב, נפטר היום לאחר שטבע בחוף הנפרד בכינרת שבטבריה והוא בשנת העשרים וארבע לחייו. האברך הצעיר הותיר אחריו ילד קטן ואת רעייתו האלמנה

טרגדיה בטבריה: בדקות האחרונות מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו הטראגית של האברך הצעיר הרב עקיבא קראוס ז"ל מבוגרי ופארי ישיבת גרודנא באר יעקב זאת לאחר שטבע בכינרת והוא בשנת העשרים וארבע לחייו.

המנוח, האברך הצעיר הרב עקיבא קראוס ז"ל היה מפארי ישיבת גרודנא באר יעקב לפני מספר שנים הוא הקים את ביתו בשעה טובה ומוצלחת על אדני התורה והיראה.

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' כי המנוח היה אברך משכמו ומעלה בכל רגע פנוי הוא עסק בתורה ודאג לכולם, מידת החסד בערה בעצמותיו כבר משנות בחרותו הוא ניכר במידה זו כשהוא היה דואג מידי יום לחבריו לספסל הישיבה.

 

הרב עקיבא קראוס ז"ל (יושב)עם מורו ורבו ראש ישיבת גרודנא באר יעקב הגר"צ דרבקין שליט"א בפורים האחרון.

הבוקר יצא ר' עקיבא קראוס ז"ל לחוף הנפרד בכינרת שבטבריה שם לפתע טבע, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות שבסופם נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת לב.

האברך הצעיר ר' עקיבא קראוס ז"ל הותיר אחריו ילד קטן ואת רעייתו האלמנה ועוד עשרות חברים, ידידים ובני משפחה המבכים את לכתו הפתאומית. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אסור ללכת לים. סכנת נפשות

ה' ירחם
אב הרחמים הוא ירחם עם עמוסים…

עצוב מאדדדד

ברוך דיין האמת

עצוב מאוד טרגדיה קשה
משפחתו אחת מחשובות בעיר מודיעין עילית
אסור לעבור לסדר היום חייבים לחזור בתשובה

היה בחור בליגת על!!
העולם הפסיד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו