Yonatan Sindel/Flash90

"זו עת לאחדות": ח"כ זוהר החליט על ביטול הסנקציות שהוטלו על חברי סיעתו

יו"ר סיעת הליכוד החליט על ביטול הסנקציות שהוטלו על חברי סיעתו: "אני בטוח שחברי הכנסת והשרים מבינים את גודל האחריות ואת חשיבות המשמעת הסיעתית ומקווה שלא נצטרך להתמודד עם העדרויות דומות בעתיד"

לקראת בחירות? יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר החליט הבוקר (ראשון) על ביטול הסנקציות שהוטלו על חברי סיעתו. ח"כ זוהר שלח לחבריו בסיעה מכתבים אישיים בהם כתב: "בשבוע החולף בחנתי את התנהלות הסיעה ולשמחתי ראיתי סיעה מתפקדת ועבודה יעילה".

זוהר הוסיף במכתבו: "התנהלות לא תקינה בעתיד עלולה להוביל אותנו לשבר נוסף ולכן אני פונה לכל אחד ואחת מכם בבקשה להמשיך להתנהל בצורה אחראית".

מח"כ מיקי זוהר נמסר בתגובה: "זו עת לאחדות שורות בתנועה שלנו. אני בטוח שחברי הכנסת והשרים מבינים את גודל האחריות ואת חשיבות המשמעת הסיעתית ומקווה שלא נצטרך להתמודד עם העדרויות דומות בעתיד, אין לי ספק שרק בדרך משותפת נוכל להמשיך להביא השגים רבים למען מדינת ישראל".

כזכור, לפני כשבועיים הודיע יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר הודיע לחברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון כי היא תודח מתפקידה כיו"ר ועדת הקורונה, וזאת לאחר שהפרה לדבריו את המשמעות הקואליציוניות. במקביל, ח"כ זוהר שיגר מכתב לשורה של חברי כנסת נוספים ממפלגתו ושבו בישר להם כי החליט להטיל עליהם סנקציות משום שהפרו את המשמעת הקואליציונית.

דקות לאחר שליחת המכתבים, ח"כ שלמה קרעי תקף בחריפות את ח"כ זוהר ומסר: "מיקי פועל באופן שקרי ומניפולטיבי לקידום תוכנית "נטו מיקי זוהר". שלושת הכ"פים: הכוח, הכסף והכבוד שהוא מנסה להשיג, בניגוד לערכי הליכוד, מעבירים אותו על דעתו. קצת צניעות לא תזיק לו. הוא מפלג, פוגע בליכוד ובראש הממשלה וצריך ללכת הביתה עכשיו. לא אאפשר לו לפגוע בפעילותי למען אזרחי ישראל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו