החילונים מתאחדים במלחמה על חריש

איחוד כוחות היום לקראת המכרזים בחריש – שתי הקבוצות הלא חרדיות הגדולות החליטו על שיתוף פעולה וריצה משותפת למכרזים בחריש. המטרה – התמודדות על מתחמי הדיור הגדולים בעיר.

קואליציה של הארגונים החילוניים המתמודדים על מכרזי העיר חריש. "מנהל מגורים ישראל" ו-"חריש הירוקה", הסכימו היום על שילוב כוחות כדי לבסס קהילה חילונית ודתית-לאומית בחריש אשר מגובה בהצעה בלתי חוזרת של קבלן הביצוע אורתם-מליבו. לטענתם שילוב הכוחות בין הארגונים הגדיל משמעותית את הסיכוי לזכות במכרז להקמת אלפי יחידות דיור. את המכרז מובילה חברת "מנהל מגורים ישראל", בעלת ניסיון מוכח של שנים רבות בארגון קבוצות רכישה בכל הארץ, ובימים הקרובים נערכים הארגונים לקלוט את הביקושים של מאות משפחות נוספות מהציבור הרחב, כדי להפוך את חריש לעיר פתוחה לכולם.

קרא עוד:

[postim]

איחוד כוחות היום לקראת המכרזים בחריש – שתי הקבוצות הלא חרדיות הגדולות החליטו על שיתוף פעולה וריצה משותפת למכרזים בחריש. המטרה – התמודדות על מתחמי הדיור הגדולים בעיר.

חמי בר אור, ממיסדי "חריש הירוקה" אומר –" היום החלטנו על צעד היסטורי. אגודת "חריש הירוקה" אשר הוקמה ומובלת על ידי תושבי חריש, חוברת לחברת ניהול מקצועית מהמובילות היום בישראל, לטובת התמודדות משותפת במכרזים בחריש. צירוף הכוחות הזה יאפשר לנו להתמודד על מתחמי המגורים הגדולים בעיר, ולהשפיע על אופי העיר וצביונה. אנחנו נותנים היום תקווה לכל תושבי חריש ולכל תושבי האזור, ומסמנים את חריש כעיר פתוחה לכולם. יותר מכך, ההצעה שלנו, ביחד עם "מנהל מגורים ישראל" ובשיתוף "ונטורה ג'נריישן בע"מ", המגובות בגב המקצועי של חברת אורתם מליבו, היא הצעה לדיור בר השגה אמיתי לכל משפחה וזוג צעיר בישראל. נאבקנו על דמותה של חריש במשך ארבע שנים, והיום אנחנו גאים לומר שחריש היא אלטרנטיבה אמיתית לכל מי שרוצה לקנות דירה במחיר שפוי במדינה הזאת."

"מאות משפחות הביעו בנו היום את אמונם בזכות הניסיון שלנו בפרוייקטים דומים", אומר מוטי פלד, מנהל פרוייקט "מתחם האחדות" מטעם "מנהל מגורים ישראל".

יוזמת "מתחם האחדות" מלווה על ידי חברת "אורתם מליבו", אחת מחברות הבניה הגדולות בישראל. אומדן מחירה של כל דירה בת 4 חדרים יעמוד על 629,000 ש"ח בלבד. הדירות צפויות להימסר בתוך 18 חודשים מרגע מתן היתר הבנייה. "אנחנו נדהמים מהביקוש. מסתבר שאנשים מבינים שכאן יש הצעה בטוחה ורצינית", אומרים מיסדי חריש הירוקה, חמי בר-אור ונועם הלל.

נוסף לכל זאת, אחת מכל מאתיים דירות שיימכרו במסגרת הפרוייקט, תוגרל ותינתן בחינם לזוכה על פי התקנון המופיע אצל עורכי הדין. "הסיכוי לזכות גדול ואנשים אוהבים את זה", מספר פלד, "מאות משקיעים ואנשים המעוניינים בפתרון דיור סביר חצי שעה מהמרכז וחצי שעה מחיפה פונים אלינו ואנחנו בעיצומו של תהליך מדהים".

המכרז של מנהל מקרקעי ישראל צפוי להתקיים בעוד כעשרה ימים ועד ליום רביעי הבא ניתן להצטרף.

חמי בר-אור ונועם הלל אומרים כי בימים הקרובים יתקיימו כנסים רבי משתתפים מדי יום על מנת להציג למתעניינים את נתוני הפרוייקט היחודיים ולאפשר להם להצטרף לעמותה. הפרטים יפורסמו באתרי האינטרנט של הארגונים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו