טרם מונה ה'ממשיך': בחסידות סאדיגורה התכנסו לעצרת התעוררות בתום ה'שבעה'

אלפי חסידי סאדיגורה התכנסו בבית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק לעצרת הספד בתום ימי ה'שבעה' על כ''ק האדמו"ר זצוק''ל שהלך לעולמו ביום שני האחרון. בני כ''ק האדמו"ר זצוק''ל יצאו כעת למנהג ה'הקפות' סביב בית המדרש ולאחר מכן יצאו לציון האדמו''ר זצוק"ל

בשעה האחרונה אלפי חסידי סאדיגורה התכנסו בבית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק לעצרת הספד והתעוררות בתום ימי ה'שבעה' על כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצוק"ל שהלך לעולמו ביום שני האחרון.

הכינוס שהיה אמור להתחיל בשעה 13:00 בצהריים התעכב שעה ארוכה לאחר שבני כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצוק"ל שוחחו ממושכות בחדר סגור, לאחר שעה ארוכה נכנסו בני כ"ק האדמו"ר זצוק"ל והעצרת התחילה.

בעצרת ההתעוררות נשא דברים אחד מזקני החסידים שעורר על עניין ההתמדה בתורה שעורר על כך תמיד כ"ק האדמו"ר זצוק"ל, עוד הוא הוסיף כי רצונו של הרבי זצ"ל שכולם יהיו באחדות גמורה, ולתפארת ממלכת בית רוז'ין.


מנהג ה'הקפות' סביב הבית מדרש. צילום: חדשות JDN

עם סיום דברי ההספד המתינו החסידים בדריכות לקראת הקראת צוואתו של כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצוק"ל אך היא טרם נקראה ועדיין לא מונה ה'ממשיך' לבית סאדיגורה.

ברגעים אלו יצאו בני כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצוק"ל למנהג ה'הקפות' סביב בית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק ולאחר מכן יצאו בראשות החסידים לציון של האדמו"ר זצוק"ל בבית החיים בגבעתיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו