האדמו"ר מתולדות אהרן ביקר את הקהילה המתרחבת ב'חריש' לקראת הימים הנוראים

כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א הגיע לביקור מיוחד בקרב בני קהילתו בעיר חריש המתפתחת במהלך שהותו ביקר בת"ת תולדות אהרן בעיר וקיבל את חסידיו ותושבי העיר לעצה וברכה לקראת הימים הנוראים ולאחמ"כ ערך לחיים במקום.
כ"ק האדמו"ר שליט"א הגיע לראשונה להתפלל תפילת ערבית בבית המדרש. הביקור הוא ביקור שני של האדמו"ר בעיר חריש, אך התפילה היא תפילה ראשונה בה התפלל בבית המדרש.
לאחר תפילת ערבית, צעדו בני הקהילה בצוותא חדא על עבר משכן הת"ת, מה נהדר היה המראה של האדמו"ר שליט"א הולך ברחוב שוהם שהוא באיזור החרדי בעיר, מרן האדמו"ר שליט"א הביע את התפעלותו מהרחבת הדעת שיש בעיר.
בבואו למקום הראה מנהל הת"ת הרב אליהו כהן את הת"ת, ואת התכניות בע"ה להרחבת גבולי הקדושה בהוספת כיתות לימוד מיד אחרי החגים, מיד אח"כ נכנס רבינו לאחד הכיתות, שם קיבל את בני הקהילה לעצה ולברכה לקראת הימים הנוראים.
לאחר כשעה יצא האדמו"ר ללחיים, שהוכן לכבוד סיום מסכת מגילה שנלמד ע"י בני הקהילה במסגרת לימוד 'עמוד היום' שנתייסד ע"י האדמו"ר שליט"א, המג"ש הרה"ג ר' ברוך משה שטיינברגער שליט"א אמר את ההדרן ואת הקדיש, לאחר מכן חילק האדמו"ר שיריים להרה"ג ר' יוסף שמואל וואלעס שליט"א שליח האדמו"ר לעניני הקהילה וגם המיועד להיות דיין הקהילה רבינו נתן לו נתח גדול מהשיריים והורה לו להוציא את כולם בברכת על המחיה והוסיף שלא רק בברכה יוציא אלא גם בהשפעות שיביא השפעות לבני הקהילה במחיה ובכלכלה, ולכל בני הקהילה.
לאחר הגפן וברכת לחיים דיבר האדמו"ר על גודל המעלה שבעיר שממנים דיינים מחנכים מגידי שיעורים מנהלים יראים ומסורים הכל 'להחיות' וזהו ברכת 'לחיים' שכל הדברים שדיינים מחנכים מביאים חיות בעבודת השם יתברך ועוד הוסיף שהרחבת הדעת שיש בעיר מביא לכך שיוכלו לחיות כולם באחדות ושלום וגם שגרים בנפרד מכל הפורקי עול ובירך את כל בני הקהילה לכתיבה וחתימה טובה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו