Chen Leopold/Flash90

לאחר עיכוב בשל תקלות במבנה: גני הילדים החרדים בלוד ייפתחו מחר

תושבי שכונת גני איילון בעיר לוד נאלצו ללמוד ביומים האחרונים בבתי תושבים בשכונה בעקבות שורה של תקלות בגנים שהיו אמורים לקבל אותם. ל'מקומי JDN' נודע כי מחר בבוקר ייכנסו הבנות לכיתות הגן שהוכנו על ידי העירייה. ראש העיר: "שמח לבשר שהבעיה נפתרה"

מאות אלפי ילדים החלו בבוקר יום שלישי השבוע את שנת הלימודים בכיתות ובגני הילדים, אך תושבי שכונת גני איילון בעיר לוד נאלצו ללמוד ביומים האחרונים בבתי תושבים בשכונה בעקבות שורה של תקלות בגנים שהיו אמורים לקבל אותם. ל'מקומי JDN' נודע כי לאחר עבודה מאומצת של כלל הגורמים בעירייה בראשות ראש העיר יאיר רביבו, מחר בבוקר ייכנסו הבנות לכיתות הגן שהוכנו על ידי העירייה.

בני סיתאלכיל, האחראי הישיר מטעם ראש העיר לוד על הטיפול בשכונת גני איילון, קיבל היום את המפתחות לגנים והמנהלת תדאג שעוד הערב הגנים יהיו מוכנים עם כל הציוד והאביזור המתאים לקראת פתיחת המקום מחר.

ראש העיר לוד יאיר רביבו: "אני שמח לבשר שהבעיה נפתרה, אחרי עבודה שלנו סביב השעון. עיריית לוד עשתה מאמצים עילאיים למען ילדי גני איילון, כדי להביא לפתרון המצב וב"ה מחר בבוקר הגנים ייפתחו. עיריית לוד, על כל אגפיה, תמשיך לשרת באהבה כל תושב בכל שכונה ולתת את המענה הראוי והמהיר ביותר".

מנכ"ל ועד הדיור אלי הבלין ובני סיתאלכיל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו