Olivier Fitoussi/Flash90

גמזו מתנצל על דברי הבלע נגד מרן שר התורה: "אי ההבנה – חוזר בי מדבריי"

פרוייקטור הקורונה התנצל על הדברים המחוצפים שאמר כנגד מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בשל הוראתו לבחורי הישיבות בפנימיות שלא להיבדק ואמר כי הוא חוזר בו מדבריו. "אני מצר על אי ההבנה בעקבות הפרסום המוטעה בשם הרב קנייבסקי, אותו אני מכבד ומוקיר"

מספר ימים לאחר שפרוייקטור הקורונה רוני גמזו התבטא בצורה חצופה נגד מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, מפרסם ממונה הקורונה בשעה האחרונה הודעה לפיה הוא חוזר בו מדבריו המחוצפים.

בהודעה כתב ממונה הקורונה: "המאבק בנגיף הקורונה הוא אתגר לאומי ואני נחוש לפעול בכל דרך על-מנת להוריד את התחלואה. התבקשתי ע״י ועדת חוקה להגדיל את כמות הבדיקות בבני-ברק ובערים החרדיות, וכבר היום יפתחו מתחמי דרייב-אין ומרכזי בדיקה בכל הערים בחברה החרדית. הגדלת כמות הבדיקות חיונית לקטיעת שרשראות ההדבקה".

עוד הוסיף פרופ' גמזו: "מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה של הרב קנייבסקי שלא להיבדק, אלא מדובר בהחלטה שניתנה על דעת מס’ רבנים ביחס למקרים נקודתיים בקרב בני ישיבות השוהים בקפסולות סגורות לאחר שעשו בדיקת קורונה, ובהתאם לנהלים שנקבעו מראש. לפיכך, אני מצר על אי ההבנה בעקבות הפרסום המוטעה בשם הרב קנייבסקי, אותו אני מכבד ומוקיר, וחוזר בי מדבריי".

"ברצוני להדגיש", הוסיף גמזו, "כי אני מייחס חשיבות רבה לבדיקות ולכן אני חוזר ומבקש אל תזלזלו. לכו להיבדק כדי שיחד נוכל לעצור את התחלואה. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן הגיב: "אני מברך את פרופ’ רוני גמזו שחזר בו מדבריו כלפי מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט”א. גם אם יש לנו ויכוח בנושא מסויים, עלינו לשמור על כבודם של גדולי ישראל. דברי גמזו ראויים לשבח ולהוקרה".

כזכור לפני מספר ימים במהלך ביקורו של רוני גמזו בעיר ביתר אמר כי "מדי ערב מתקיימים בעיר אירועים שמפרים את כלל הנהלים וגם אתמול נפתחו מוסדות החינוך". לדבריו, "כיום 22% מהתחלואה הכללית היא בחברה החרדית". עוד הוסיף בחוצפתו: "ההודעה של הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי", עפ"ל. דבריו הגיעו לאחר הוראתו של מרן שר התורה לבחורי הישיבות בפנימיות סגורות שלא לבצע בדיקות קורונה מרוכזות דבר שיכול להכניס בחורים רבים לביוד ולגרום לביטול תורה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל כך עצוב!!!!
בזיון התורה.
ואם לא היה מגלה שטעה,
אז זה כן היה בסדר להשתלח במנהיג ישראל?
לא שווה הסליחה כשהיא נאמרת בהקשר מקומי ולא עקרוני.

הקב"ה יצילנו מידיו ומידי חבר מרעיו

הוא לא מתנצל הוא אומר שפרסום מוטעה…

כל אדם עם שכל בראשו היה מבין שהגר"ח קנייבסקי לא הורה שלא להיבדק בכלל.

הבעיה היא אותם עסקנים שפרסמו רבע ממה שהרב אמר "לא להיבדק" מבלי לכתוב את דבריו כלשונם וכך גם החילונים שמעו ופרסמו.

עצוב שיש אנשים שמנסים לעוות את ההלכה ודברי רבנים רק כדי לממן אינטרסיים אישיים שלהם ללא איכפתיות והתחשבות בזולת.

אדם מסוכן…

אתם מאמינים לו ?
אני לא.

שלא תחשוב להכנס לעיר!

מודה ועוזב ירוחם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו