מ"מ המפכ"ל באלעד: "נפעל בשיתוף פעולה עם ראשי הרשויות" • צפו

בשעה זו מקיים מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן סיור בערים אלעד וטייבה, זאת בכדי לעמוד מקרוב אחר היערכות המשטרה באזור, ביחד עם ראש עיריית אלעד הרב ישראל פורש וראש עיריית טייבה עו״ד שועאע מנצור וצוותיהם, ניצב עמי אשד מפקד מחוז מרכז וקציני המחוז וכן קציני פיקוד העורף

הערב החלו כוחות משטרת ישראל בישום החלטת הדרג המדיני להטלת הגבלות תנועה בעשרות ישובים שהוגדרו כאזורים אדומים ברחבי הארץ. אלפי שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים נפרסו במוקדים השונים לצורך ביצוע חסימות וסיורים במטרה לבצע פעילות פיקוח, אכיפה והסברה של הגבלות התנועה שנקבעו.

בשעה זו מקיים מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן סיור בערים אלעד וטייבה, זאת בכדי לעמוד מקרוב אחר היערכות המשטרה באזור, ביחד עם ראש עיריית אלעד הרב ישראל פורש וראש עיריית טייבה עו״ד שועאע מנצור וצוותיהם, ניצב עמי אשד מפקד מחוז מרכז וקציני המחוז וכן קציני פיקוד העורף.

מ"מ מפכ"ל המשטרה נשא דברים בעיר אלעד ואמר: "אנו נמצאים בתקופה מורכבת וקשה כחברה וכמדינה ומתמודדים מזה זמן ממושך מול נגיף הקורונה. המשטרה פועלת ליישם את החלטות הדרג המדיני ולכן החל מהערב נפרסו אלפי שוטרים ושוטרות בערים האדומות במטרה לשמור על החוק והסדר. לצד אכיפה אנחנו נתמקד בשיח ובהסברה על מנת לצמצם את התחלואה ונפעל בשיתוף פעולה עם ראשי הרשויות מתוך אמונה שיחד עם האזרחים נוכל להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אני קורא לציבור להישמע להוראות השוטרים וליישם את ההנחיות כי רק ביחד ובשיתוף פעולה נצליח לשמור על הבריאות של כולנו״.

במהלך הסיור נפגש מ״מ המפכ״ל עם כוחות המשטרה בחסימות השונות וקיים שיח עם ראשי הרשויות ומפקדי הגזרות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו