ר' חיים בנט - צילום: עזרא טרבלסי

המארש והניגונים לשנת תשפ"א של סערט ויז'ניץ – לחניו של ר' חיים בנט

כמידי שנה בשנה לקראת ימי הרחמים והסליחות נוהג ר' חיים בנט להלחין מארש מיוחד שמושמע במוסף של ראש השנה לפני תפילת עלינו לשבח, כנהוג בחצרות ויז'ניץ כאות וסמל להמלכת הקב"ה על כל יושבי תבל - השנה לכבוד שמחת נישואי נכדתו של האדמו"ר שליט"א הוציא ר' חיים דיסק עם מספר ניגונים לכבוד השמחה ובינהם המארש המיוחד של ראש השנה תשפ"א.


מארש לשנת תשפ"א – חצר הקודש סערט ויז'ניץ


זכרנו לחיים


וצדיקים ישמחו


מידי שנה בשנה לקראת ימי הרחמים והסליחות נוהג ר' חיים בנט להלחין מארש מיוחד שמושמע במוסף של ראש השנה לפני תפילת עלינו לשבח, כנהוג בחצרות ויז'ניץ כאות וסמל להמלכת הקב"ה על כל יושבי תבל ומרן ה"אמרי חיים" הסביר זאת כי מלכותא דארעא כעין מלכותא דרקיעא (ברכות נח.) ומנהג מלכי אומות העולם שכאשר ממליכים מלך שרים "מארש" חדש לכבוד ההכתרה, ולכן לפני שפותחים באמירת פסוקי "מלכויות" בראש השנה – יום המלכת מלכו של עולם שרים מארש לכבודו. חסידים היו ממליצים על המארש כי "מרש" ר"ת מ'תוך ר'וב ש'מחה.

ר' חיים בנט שאת לחניו המרטיטים לימי הרחמים כולנו מכירים, אם זה "מכניסי רחמים" או "כה אמר השם" "הבן יקיר לי" "עיני עמך" ועוד היד נטויה, מלחין מידי שנה בחצר הקודש "סערט ויז'ניץ" לפני ימי הרחמים מארש שאותו שרים מקהלת החסידות לפני עלינו לשבח.

השנה לכבוד שמחת נישואי נכדתו של האדמו"ר שליט"א הוציא ר' חיים דיסק עם מספר ניגונים לכבוד השמחה ובינהם המארש המיוחד של ראש השנה תשפ"א. במארש ניתן לשמוע את את מקהלת ידידים העולמית ואת העיבוד הקולי המיוחד של ר' יעקב רוטבלט.


ניתן לשמוע בשיר זכרנו לחיים. וצדיקים ישמחו.. את מקהלת הילדים המיתולוגית של ר' חיים בנט מקהלת "רננו חסידים" שבה ר' חיים מלמד את הילדים בדרכו הייחודית לשיר עם נשמה ורגש. המקהלה ממשיכה להתקיים ומועברת ע"י ר' חיים בעצמו מידי שבוע בבני ברק (להרשמה 0527662423) ניתן לשמוע את קולם המתוק של תינוקות של בית רבן שמבקשים "זכרנו לחיים".

יה"ר שיעלה תפילתם ותפלותינו וניכתב בספר החיים אמן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו