Gershon Elinson/Flash90

עיריית צפת יצאה למכרז ענק להקמת גני שעשועים בעלות של 15 מיליון ש"ח

על פי המכרז שפרסמה העירייה בבירת הגליל יוקמו פארקים וגני שעשועים בהשקעה של 15 מיליון שקלים. על פי התכנית בחמישה אזורים שונים בעיר יוקם מתחם ענק של 'מגה גני שעשועים' שייתנו מענה לילדי העיר בצפת בכל אזור ואזור

העיר צפת ממשיכה להתחדש בקצב מסחרר וראש העיר שוקי אוחנה איינו פוסח על שום תחום. לאחר שנושא תרבות הפנאי בעיר התפתח באופן משמעותי עם פארק עמק התכלת, הגן הזאולוגי, מתחמי בילוי, חוגים, סדנאות ומופעים רבים ובמקביל להקמת פארקים משמעותיים ברחבי העיר, כעת בעיריית צפת עוברים לשלב הבא: הקמת גני שעשועים גדולים ואיכותיים, מהחדשניים במדינת ישראל.

על פי המכרז שפרסמה עיריית צפת, בבירת הגליל יוקמו פארקים וגני שעשועים, גדולים עוד יותר מהפארק המשובח שהוקם בגן הפסלים לאחרונה והכל בהשקעה של 15 מיליון שקלים. על פי התכנית בחמישה אזורים שונים בעיר יוקם מתחם ענק של 'מגה גני שעשועים' שייתנו מענה לילדי העיר בצפת בכל אזור ואזור. היות ו'מגה גן' מצריך שטח נרחב, באזורים שלא ניתן, ישדרגו בעיריית צפת את המתקנים, יוסיפו מתקני משחק חדשים וירחיבו את השירותים במקום.

ראוי לציין כי כל מתחם שכזה יכלול הצללה, פינות ישיבה להורים, אלמנטים של משחקים לכלל הגילאים ומתקנים מונגשים, דבר שלא קיים כמותו בצפת. במהלך החודשים האחרונים ביצע ראש העיר שוקי אוחנה מיפוי נרחב בכל גני השעשועים בעיר ויחד עם צוותים מקצועיים נבנתה תכנית נרחבת ומעמיקה שיוצאת בימים אלו לפועל במכרז ומיד לאחר מכן לביצוע. עם השלמת התכנית, צפת תהיה מהעיר המובילות בישראל במענה של גני שעשועים לילדי העיר.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "ביצענו מיפוי מקצועי ומדוקדק על מנת לתת מענה מיטבי לילדי העיר צפת, נקים חמישה מגה גני משחקים ונרחיב את הגנים הקיימים. לא ייתכן שמגלשה ונדנדה ייחשבו ל'גן שעשועים', לילדי צפת מגיע הרבה יותר מזה- וכך יהיה. בכל אזור בעיר יוקם מגה גן מרכזי, נקים גם פארקים גדולים ואת המענה נשלים באמצעות הרחבת גני השעשועים הקיימים. כפי שהפכנו את צפת לעיר מובילה בתרבות, חינוך, מתקני ספורט, חזות העיר וקליטת תיירות- כך נהפוך את צפת לעיר המובילה בגני משחקים, פארקים ותרבות הפנאי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו