Nati Shohat/Flash90

משחק מסוכן: ילד החליק לוואדי במודיעין עילית – מצבו בינוני

ילד כבן 12 הדרדר לואדי ברחוב אבי עזרי בעיר, האירוע התרחש ככל הנראה במהלך משחק סנפלינג עם חבל מאולתר. חובש שהיה בזירה: "חביריו סיפרו לי כי הוא נחבל בראשו ובגפיו לאחר שהחליק תוך כדי משחק במדרון". בתוך כך, ברחוב רשב"ם בבני ברק נפגע ילד בן 5 מרכב

ילד כבן 12 הדרדר היום (שלישי) לואדי ברחוב אבי עזרי במודיעין עילית, האירוע התרחש ככל הנראה במהלך משחק סנפלינג עם חבל מאולתר. כוחות החירום שהגיעו לזירה פינו את הילד במצב בינוני עם חבלות בגפיים לבית החולים שיבא בתל השומר.

ממד"א נמסר: "בשעה 18:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שהדרדר לואדי, ככל הנראה במהלך משחק סנפלינג עם חבל מאולתר במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר נער בן 12 במצב בינוני עם חבלות בגפיים".

משה עורף חובש באיחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני: "כשהגעתי ראשון למקום סיפרו לי חביריו כי הוא נחבל בראשו ובגפיו לאחר שהחליק תוך כדי משחק במדרון. לאחר מסע אלונקות ממושך בסיוע צוותי כיבוי וחובשים נוספים הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

בתוך כך, ברחוב רשב"ם בבני ברק נפגע ילד בן 5 מרכב ופונה לבי"ח שניידר במצב בינוני עם חבלת ראש. במד"א ספרו כי "בשעה 18:11 התקבל דיווח במוקד על ילד שנפגע מרכב ברחוב רשב"ם בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שניידר ילד בן 5 במצב בינוני עם חבלת ראש".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מישהו יודע מה שם הילד?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו