ארכיון. צילום: שוקי לרר

לקראת ר"ה: האדמו"ר מראחמסטריוקא הודיע – "אלו שבקבוצת סיכון שלא יגיעו"

בחסידות הודיעו בשמו של האדמו"ר כי כל מי שנמצא בקבוצת סיכון שלא יגיע לבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים. עוד נאמר כי גם מי שאחד מבני ביתו חולה בנגיף הקורונה שלא יגיע לחצר הקודש ב'ימים הנוראים'. בהודעה אף מסרו את ברכת הרבי לקראת השנה החדשה

יומיים לפני ראש השנה ובעולם החסידות כולו נערכים בדריכות יתירה לקראת החג הגדול בו מידי שנה בשנה כלל החסידים נוהגים להסתופף בצל מנהיגם הרוחני, במרבית החסידויות הודיעו השנה לחסידים שלא להגיע מחוץ לעיר וגם אלו השוהים בעיר יוכלו להגיע בכפוף למתווה מיוחד שהחליטו בכל חסידות וחסידות.

אמש (שלישי) בשעות הערב שיגרו בחסידות ראחמסטריוקא הודעה קולית לאלפי החסידים בה נאמר בשמו של כ"ק האדמו"ר שליט"א כי כל מי שנמצא בקבוצות סיכון שלא יגע לבית המדרש הגדול של החסידות לתפילות ה'ימים הנוראים' וזאת מחשש לסכנה של ממש.

בהודעה נאמר לחסידים כי "האדמו"ר שליט"א ביקש שנאמר בשמו, יש חשש גדול, לכן כל אלו שנמצאים בקבוצות סיכון שיימנעו מלבוא לבית המדרש ב'ימים נוראים'. האדמו"ר שליט"א מבקש ברחמים מהציבור, כל חסיד שאחד מבני ביתו נמצא חיובי לנגיף הקורונה, ואפילו אם יש רק חשש רחוק, ברחמים, שלא יבואו לבית המדרש של החסידות בימים הנוראים".

"זאת חובתינו, בכדי לא להזיק לאחרים, מי שלא יוכל להגיע שיתפלל במקום מושבו, וה' יעזור שיתקבלו התפילות לרחמים ולרצון". עוד נאמר בהודעה לחסידים כי "האדמו"ר שליט"א מוסר את ברכתו שכל החולים יתרפאו, ונזכה לכתיבה וחתימה טובה, לשנה טובה ומתוקה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו