Noam Revkin Fenton/Flash90

באורח נדיר: כ"ק האדמו"ר מגור במכתב ברכה וחיזוק לאלפי החסידים לקראת ר"ה

בשל נגיף הקורונה ובאורח נדיר שיגר כ''ק האדמו''ר מגור שליט''א מכתב ברכה וחיזוק לאלפי החסידים בו הוא מברכם לקראת השנה החדשה. במכתבו מציין האדמו''ר כי למרות שלא ניתן להתאסף יחד כמידי שנה ה' יאזין לתפילות מכל מקום ומקום • פרסום ראשון

בעקבות כך שאלפי חסידי גור לא יוכלו להגיע השנה במהלך ה'ימים הנוראים' להסתופף בצילו של כ"ק האדמו"ר שליט"א בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים שיגר הבוקר (חמישי) כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א מכתב ברכה וחיזוק באופן נדיר וחריג לאלפי החסידים בו הוא מברכם לקראת השנה החדשה.

בפתח מכתבו כותב האדמו"ר "לאנשי שלומנו היקרים שיחיו, בכל מקומות מושבותיהם, בארץ ישראל ובחו"ל. בהתקרב השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, הנני לברך אתכם ואת בתיכם ואת כל אשר עמכם בכתיבה וחתימה טובה, שנה טובה ומבורכת בכל העניינים, בהצלחה ברוחניות ובגשמיות, בבריאות ומנוחה, פרנסה והרחבה, והשי"ת יעזור ויהי' לכם רב נחת מכל צאצאיכם שיחיו ויתגדלו לכל טוב".

עוד כותב כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א לחסידים כי "ואף אמנם בשנה זו אין ביכולת להתאסף בראש השנה ברב עם הדרת מלך, אבל הלבבות קרובים, וכל לבבות דורש ה', והוא יתברך השומע תפילת כל פה ישמע שוועתינו מכל מקום".

"והגם כי הזמן קשה" מוסיף האדמו"ר במכתבו הנדיר "יש להתחזק ולזכור כי הנביא צוה לשמוח בראש השנה, כי קדוש היום לאדוננו ואל תעצבו כי חדות ה' היא מעוזכם, וביחוד כשחל בשבת שהיא יום שמחתכם, ישמחו במלכותך שומרי שבת, בודאי הזמן מסוגל לקיים עבדו את ה' בשמחה בואו לפניו ברננה, והשמחה מעוררת חסדים ומתקבלות התפילות".

יצוין כי המכתב הנדיר גרם להתרגשות עצומה בקרב רבבות חסידי גור בארץ ובעולם כולו אשר בשל נגיף הקורונה נבצר מהם להסתופף בצילו של כ"ק האדמו"ר שליט"א בתפילות ה'ימים הנוראים'.

בתוך כך, בחסידות גור נערכים לקראת ראש השנה כשבתפילות ישתתפו כאלף חמש מאות אברכים ובחורים אשר שוהים כבר כשבועיים ב'קפסולות' מיוחדות במתחם של בית המדרש, התפילות ייערכו על פי אישור מיוחד שקבלו מגורמי הרפואה ובהשתתפות כ"ק האדמו"ר שליט"א שיתפלל במקום מיוחד וממוגן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש מאד. אני אמנם חסיד של רבי אחר ואני שלם עם זה, אבל לראות כזה מכתב מהאדמו"ר מגור שליט"א זה מרגש. ממש נדיר ומיוחד.
נדמה שהוא ממש נמצא ומרגיש את החסידים שלו. השכן שלי דלת על ידי, ר' י.מ. ל. תמיד מספר לי על ההרגשה הזו של חסידי גור. כעת כשקראתי את המכתב התחלתי להבין קצת. אשרינו שזכה דורנו לצדיק כזה. שנה טובה לו ולכל עם ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו