Nati Shohat / FLASH90

הדר גנים: חולה קורונה מאומת הגיע במהלך החג למקווה הבעל שם טוב

תושבים פרצו במהלך החג למקווה. מעיריית פתח תקווה נמסר: "למקווה המדובר מגיעים גם תושבים מבוגרים והעובדה כי חולה קורונה מאומת מרשה לעצמו להגיע למקום ולהסתובב בסמוך אליהם למעשה חורץ את גורלם"

עם תחילת הסגר, ביום שישי בשעה 14:00, נסגרו מקוואות הגברים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. גורמי האכיפה בעיריית פתח תקוה ווידאו את סגירת מקוואות הגברים ברחבי העיר ובתוכן גם מקווה בשכונת הדר גנים.

אולם, קומץ תושבים פרץ במהלך החג למקווה והשתמש בו. העירייה נערכה לקראת ראש השנה בכוחות אכיפה מתוגברים, מה שאיפשר בתוך זמן קצר להגיע למקום ולבצע אכיפה כנגד התושבים שפרצו למקווה בניגוד לחוק.

עם הגעת הכוחות למקום בעיצומו של החג, התברר לפקחים כי אחד מהפורצים הינו חולה קורונה מאומת שהיה מודע לכך שהינו חולה מאומת ובכל זאת הגיע למקום בחברת אנשים נוספים. בהתאם להנחיות המקווה ננעל שוב ובצורה יסודית, בהתאם לכללים והתושבים ששהו בו בניגוד לחוק יקנסו ויפתחו נגדם הליכים משפטיים.

מעיריית פתח תקווה נמסר: "העירייה תפעל באחריות ונחישות כדי לאכוף את הנחיות הסגר ולא תאפשר זילות בהנחיות שמסכנת את הביראות של כלל הציבור. למקווה המדובר מגיעים גם תושבים מבוגרים והעובדה כי חולה קורונה מאומת מרשה לעצמו להגיע למקום ולהסתובב בסמוך אליהם למעשה חורץ את גורלם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל שאינכם מפרסמים את התגובה הרשמית, שמדובר בחולה לשעבר, שקיבל כבר אישור ליציאה מהבידוד לפני 4 ימים.
כמי"כ לא מדובר ביום ראש השנה, אלא ביום שני, צום גדליה.
ראוי להעמיד דברים על דיוקם, שלא יצא לעז סתם.

סליחה אבל זה חוצפה מה הוא רוצה שעוד אנשים ידברו נגד החרדים ואז הוא יגיד מה מתנפלים עלינו לא עשינו כלום זה סתם נגדנו כל הזמן אההה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו