נתניהו: "רק בחמישי נחליט על המשך הסגר – נדון בהגדלת הקנסות" • צפו

ראש הממשלה מרמז על המשך הסגר: "אני יותר זהיר מהזהירים, אני רוצה לחכות שלפחות יעברו עשרה ימים". לקראת הדיון מחר בקבינט: "נדון על נתוני היציאה ארוכי הטווח, המעבר משלב לשלב, והגדלת האכיפה". עוד הוסיף: "מבקש להתאגד כמו ד' מינים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום להחלטה הצפוי לגבי האפשרות של הארכת הסגר אחרי שמחת תורה ואמר כי "יש כאלה שכבר אומרים שיש לנם אופטימיות זהירה, שהסגר כבר מתחיל לעבוד ולעשות שיטוח של עקומת הגדילה, אני יותר זהיר מהזהירים, אני רוצה לחכות שלפחות יעברו עשרה ימים. זה אומר שאת ההחלטות על המשך הסגר, אחרי מוצאי שמחת תורה, אנחנו נקבל רק ביום חמישי".

"בינתיים", הוסיף נתניהו, "מחר נדון בקבינט על נתוני היציאה ארוכי הטווח של הקורונה, המעבר משלב לשלב, שמירת האוכלוסייה המבוגרת, הגדלת הקנסות והגדלת המשמעת והאכיפה, זה הרי בנפשנו". לדבריו, "אני קיימתי היום שיחות גם בנושא הבדיקות המהירות, גם בנושא הכלכלה, גם בנושאים אחרים, עובדים סביב השעון כדי לנצח את הנגיף".

בפתח הדברים שאמר בסרטון שפרסם ציין כי "אני כמוכם חגגתי את חג הסוכות קצת שונה מתמיד, זה חג סוכות בלי אורחים, אני יודע שזה שונה. אני מבקש מכולם, חילונים וחרדים כאחד, לשמור על ההנחיות. הנחיות הסגר הן לא נגדכם, הן נגד הנגיף. אם נפעל כולנו יחד – אנחנו מנצחים את הנגיף הזה. אני מבקש מכם, מכולכם, להתאגד כמו ארבעת המינים, לטובת העם שלנו ולטובת כל אזרחי מדינת ישראל, מול מגפת הקורונה העולמית, אנחנו ננצח".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דיייי כבר תפסיקו את הסגר המטופש הזה!

אחדות והתאגדות נצרכים תמיד לא רק עכשיו

היום ראינו וגם ילדנו את הגברת האכיפה אתה צריך להתבייש ואני לא אבחר במפלגה שתתמוך בך

נתניהו אין לך ערך לבני אדם לא הגבת לאלימות של השוטרים והם באים תמיד להציק לחרדים ומטלים עליהם קנסות אכזריות יותר משקורונה עשתה אתם החרבתם את המדינה במקום לסיע ולתקן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו