Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו בפנייה לחרדים: "חילול השם אם בגלל שמחת תורה נאבד חיים" • האזינו

ראש הממשלה העניק ראיון מיוחד לתקשורת החרדית: "אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה - ונשמרתם לנפשותיכם מאוד, תקפידו על הכללים". עוד הוסיף: "חיסון עדר זה מוות לעדר". לדבריו, "אף אחד לא רודף את המגזר החרדי ואני לא אתן לזה לקרות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הערב (חמישי) לרדיו 'קול ברמה' בפנייה לציבור החרדי ואמר כי הוא "מבקש מכל מי ששומע אותי – תשמרו על עצמכם, אין ריקודים בשמחת תורה. אין חילול השם גדול יותר אם בגלל שמחת תורה נאבד חיים. תתפללו בחוץ, תשמרו על ההנחיות, ובכך תקדשו גם את התורה וגם את החיים".

"הציבור החרדי קרוב אליי, אני אוהב אותו מאוד. ראיתי את ההתגייסות של הציבור החרדי בגל הראשון ואת ההתגייסות של הרבנים להקפיד על ההנחיות. הציבור החרדי חי בצפיפות גדולה יותר וזה יותר קשה, אבל זה לא פותר את כולנו מלנסות יותר. אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה: ונשמרתם לנפשותיכם מאוד, תקפידו על הכללים".

נתניהו תקף את התומכים בהדבקה מכוונת ואמר כי "אין דבר כזה ״חיסון עדר״. חיסון עדר זה מוות לעדר. זה מוות לאלפים רבים של מתים. ראינו מה קורה במדינות מתקדמות אחרות שהלכו בדרך הזאת".

"אף אחד לא רודף את המגזר החרדי ואני לא אתן לזה לקרות. אבל מצד שני, גם אין הנחות. אם יש ריכוזים עם תחלואה אז זה לא משנה אם זה חרדים, דתיים, חילונים, ערבים או יהודים, ימנים או שמאלנים. כולם חייבים לקיים את הכללים, אנחנו לא רודפים אף ציבור, אנחנו רודפים את הנגיף ורודפים את המחלה".

"בפעם הראשונה בחיי ישבתי בסוכה בלי אושפיזין. תמיד אני מארח חיילים בודדים, השנה לצערי לא. גם בשמחת תורה אנחנו חייבים להקפיד על הכללים". בסיום הראיון עשה נתניהו 'מי שברך' לחולי הקורונה ונשא תפילה לתום המגפה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה כמו שסדנדאפיסט מופיע בבסיס צבאי ואומר: "יש פה חיילים ?!"
אבל שמה לפחות הוא ציני וצוחק.
אבל פה אתה (ביבי) אומר שאף אחד לא רודף את החרדים (ואתה לא ציני).
מנותק !!!! נמאסת !!!!

הם באמת לא רודפים את החרדיים רק רודפים את הדת.
שזה החרדיים והקב"ה

שקרן שקרן שקרן

להיות ראש ממשלה יהודי של מדינת היהודים ולחלל שבת זה חילול השם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו