ספר תורה הקטן בעולם איתו רקד מרן שליט"א בשמחת תורה

בחסדי שמים: מצבו של מרן שר התורה ללא שינוי – קיים את סדרי החג כרגיל

לאחר שביום שישי חלו שינויים במדדי החום והסטורציה של מרן הגר''ח קנייבסקי שחולה בקורונה, במהלך שמחת תורה שר התורה חש בטוב ואף קיים את סדר יומו כרגיל עם מניין מצומצם בביתו. המשיכו להתפלל: מרן רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים לרפו"ש

מצבו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א אשר נמצא חיובי לנגיף הקורונה בערב חג הסוכות האחרון ממשיך להיות ללא שינוי של ממש, בחסדי שמים מרן שר התורה שליט"א קיים את סדר יומו במהלך החג כרגיל.

ל'חדשות JDN' נודע כי מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א אשר נמצא חיובי לנגיף הקורונה ממשיך לחוש בטוב, רק ביום שישי האחרון חלו שינויים במדדי החום והסטורציה, דבר שגרם לדאגה בעולם היהודי כולו, אך בחסדי שמים שר התורה חש בטוב.

כמידי שנה בשנה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א קיים את סדר יומו כרגיל, כאשר כלל התפילות התקיימו במעונו, במהלך ה'הקפות' רקד שר התורה שליט"א עם ספר תורה הקטן ביותר בעולם בכדי להקל עליו.

מקורביו ותלמידיו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להמשיך ולהרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של מרן רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו