שוב גל פריצות בעיר בני ברק • צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

לאחר שבחג הסוכות התבצע גל פריצות ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, הבוקר התרחש גל פריצות נוסף במספר חנויות ברחוב, בו נפרצו מספר עסקים ביניהם קונדטוריית כץ המפורסמת. מנדי קוריץ: "אנחנו בטוחים שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותחזיר את השקט לעסקים בעיר בני ברק, הסובלים מפריצות רבות בתקופה האחרונה"

הסרטון באדיבות קוריץ מערכות

בשעות הבוקר המוקדמות (שלישי) התרחש גל פריצות נוסף במספר חנויות ברחוב רבי עקיבא בעיר בני ברק, בו נפרצו מספר עסקים ביניהם קונדטוריית כץ, היימיש פון ועוד.

על פי סרטוני האבטחה מקונדטוריית כץ, נראה כי בשעה 6 בבוקר הגיע בחור צעיר בשנות העשרים לחייו רכוב על אופניים, ומתקרב לדלת החנות ופורץ אותה בעזרת מברג ככל הנראה, בתוך דקה הפורץ הגיע לקופת החנות וגנב את תכולתה.

בשעות הבוקר הגיעו נציגי המשטרה וחברת קוריץ מערכות לחנות על מנת לצפות במצלמות האבטחה בהם נראה הגנב מבצע את זממו.

מנדי קוריץ בעלים של קוריץ מערכות אומר: "אנחנו גאים להיות לצד הלקוחות שלנו גם בזמנים מאתגרים ולעמוד לימין המשטרה בהמצאת סרטוני האבטחה בתוך זמן קצר. עם זאת, חשוב לזכור כי מצלמות האבטחה הם כלי עזר לאיתור פורצים לאחר מעשה, אך בנוסף למצלמות האבטחה חשוב מאוד להתקין מערכת אזעקה פעילה שהיא זאת שמונעת פריצה לעסק או לבית. אנחנו בטוחים שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותחזיר את השקט לעסקים בעיר בני ברק, הסובלים מפריצות רבות בתקופה האחרונה".


הסרטון באדיבות קוריץ מערכות

כזכור, בחג הסוכות התבצע גל פריצות נוסף בעיר בני ברק, אף הוא ברחוב רבי עקיבא, בו נפרצו מספר עסקים נוספים, בהם ספרי אור החיים, צרור המור, מאפיית הצבי ועוד מספר חנויות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל שלא ביקשו תגובה מהיצרן של הקופה הרושמת. בקיצור זה חומר שהגיע מחברת קוריץ בשביל כתבה באתר. הוא קיבל אישור מהמשטרה לשחרר חומרי חקירה?

מזעזע ועוד לחשוב שיהודי עשה את זה

איך אין לו פחד??
אנשים חולפים בחוץ לחנות ולא מבחינים בנעשה בפנים ולא רק גן משאיר ככה פתוח בלי פחד כלל…
הזוי כמה הוא לא פחדן וחדור מטרה!

חוצפה

זה הפירות של הסגר
האם תמשיך לבחור במפלגה שתומח בסגר ?

אם זה חרדי בבית הכנסת ראש העיר כבר מזמן היה דואג שהמשטרה תתפוס אותו

הוא בלי כפפות, מה עם לבדוק טביעת אצבעות?

איפה אירגון השומרים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו