צילום ארכיון: יעקב כהן

בניגוד להנחיות: שר הדתות מש"ס שימש רב בחתונה המונית – ננזף ע"י היו"ר דרעי

השר יעקב אביטן השתתף בחתונה שהתקיימה בגן יבנה, שם נכחו כ-60 משתתפים בניגוד להנחיות הסגר. "טעיתי בשיקול הדעת ואני מכה על חטא", מסר בתגובה. יו"ר שס זעם: "זה מעשה חמור, נזפתי בשר. דין שווה לכולם". דרעי לפני שבוע: "אצלי במפלגה זה לא היה קורה"

שר הדתות יעקב אביטן מ'ש"ס' השתתף הערב (שלישי) בחתונה שהתקיימה בגן יבנה, שם נכחו כ-60 משתתפים בניגוד להנחיות הסגר, שמגבילות התקהלויות ואירועים המוניים – כך דווח ב'חדשות 13'. עוד לפני החופה, השר – שהיה זה שחיתן את בני הזוג, חתם על הכתובה יחד עם החתן ובני משפחתו בבית שבו התקיים האירוע.

נזכיר כי בשל הגבלות הקורונה, אין לקיים חתונות בנוכחותם של יותר מ-20 בני אדם בשטח פתוח, אולם מסרטונים התמונות שפרסם אלמוג בוקר, באירוע לקחו חלק כמעט פי 3 משתתפים מהמותר. בתחילת האירוע ביקשו מהנוכחים שלא לתעד את הערב – אך נראה כי לא כולם התייחסו לבקשה.

עוד דווח כי המשטרה הגיעה למקום לאחר הפרסום האירוע על מנת לפזר את המשתתפים ולעצור את החתונה. מהמשטרה נמסר כי השוטרים הבחינו בעשרות משתתפים שחלקם אינם עוטים מסיכות, וגם לא שומרים על מרחק חברתי. לחתן נרשם קנס בסך 5,000 שקלים, ועוד כמה משתתפים נקנסו גם כן.

אביטן הגיב לפרסום ואמר כי "אני מצר צער רב על השתתפותי בחתונה הערב. הגעתי לחתונה לרבע שעה, טעיתי בשיקול הדעת ואני מכה על חטא". יו"ר שס השר אריה דרעי נזף בו ומסר כי "שמעתי כעת על החתונה שבה השתתף שר הדתות הרב יעקב אביטן. זה מעשה חמור. נזפתי בשר אביטן על הפרת ההנחיות החמורה. דין שווה לכולם. חברי הממשלה מחוייבים לשמור על כל ההנחיות".

רק לאחרונה נשאל דרעי בראיון ל'ערוץ כנסת' על ההפרות של השרה גילה גמליאל, וכיצד היה נוהג אם מקרה דומה היה מתרחש בש"ס: "שאלה היפוטטית, אצלי במפלגה זה לא היה קורה", השיב.

כידוע, נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס מרן מרן הגאון רבי שלום כהן שליט"א הורה כי יש להפקיד על ההנחיות. "ובכל גוונא חובה על כולם להקפיד ולהחמיר במשנה זהירות ושמירה הנדרשת למנוע הידבקות וסכנה", כתב מרן במכתב שפורסם לקראת חגי תשרי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בושה וחרפה לש"ס
'אצלי במפלגה זה לא היה קורה'

חחחחחחח😂😂😂😂😂אל תדון את האדם עד שתגיע למקומו מר דרעי …

אל תדון את האדם עד שתגיע למקומו מר דרעי …חחחחחחח🤣🤣🤣🤣

באיזה תענוג צרוף אתם מפרטים את הכתבה מענין איך הייתם מתארים את הסיפור במפלגות אחרות..

מה אשם דרעי מה מה רבשע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו