צילום: שוקי לרר

לאחר שלא הושגו הסכמות: מרן שר התורה הורה לפתוח את תלמודי התורה

למרות החלטת הממשלה על המשך סגירתם של מוסדות החינוך, הורה מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א במענה לשאלת מנהלי מוסדות כי יש לפתוח את התתי''ם בהקדם האפשרי. בשל הוראתו, תלמודי תורה רבים יפתחו מחר את שעריהם

במענה לשאלת מנהלי מוסדות החינוך ותלמודי התורה הורה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א כי יש לפתוח את תלמודי התורה החל ממחר (ראשון), למרות הוראת הממשלה שלא לפתוח את מוסדות החינוך למעט לגילאי 0 עד 6.

ל'חדשות JDN' נודע כי מספר גדול של מחנכים ומנהלי מוסדות שיגרו שאלה למרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, האם לפתוח החל ממחר את תלמודי התורה למרות איסור הממשלה או להמתין עוד מספר ימים עד שתתקבל החלטה בעניין.

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א הרהר בעניין ולאחר מכן השיב כי יש לפתוח את תלמודי התורה במהירות האפשרית, למרות איסור הממשלה. יצוין כי הוראתו של מרן שר התורה שליט"א מגיעה לאחר שהביע את דעתו מספר רב של פעמים שכן "תורה מגנא ומצלא", וסגירת תלמודי התורה היא סכנה יותר גדולה מסכנת נגיף הקורונה.

כזכור, לפני כשבוע הורה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א כי יש לפתוח את תלמודי התורה, אלא שמספר רבנים בכירים העלו על שולחנו כי לכאורה יש להמתין עד לאישור ממשלה בכדי למנוע חיכוך, שר התורה השיב כי אכן יש להמתין עד להחלטת ממשלה שתגיע בהקדם.

כעת, לאחר שבוע של דיונים שלא העלו פרי, ולמרות החלטת הממשלה הורה מרן שר התורה שליט"א כי יש לפתוח החל ממחר את תלמודי התורה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו