Miriam Alster/Flash90

איגוד בעלי העסקים בב"ב ובכירי המשק הישראלי בקריאה לממשלה: "קצרו את ימי הבידוד"

איגוד העסקים בבני ברק וראשי התעשייה והמשק בישראל בקריאה דחופה לממשלה לקיצור ימי הבידוד. מנדי קוריץ, בעלי קוריץ מערכות ומחותמי המכתב אומר: "חייבים לשנות את ההחלטה ולקצר את ימי הבידוד. מישהו שם צריך להתעשת"

במסגרת יוזמתו של יו"ר ועדת החוץ והבטחון ח"כ צבי האוזר לקיצור ימי הבידוד, איגוד העסקים בבני ברק וראשי התעשייה והמשק בישראל בקריאה דחופה לממשלה לקיצור ימי הבידוד.

על המכתב חתומים רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים, עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, דקלה אבוטבול יו"ר התאחדות העסקים הקטנים, רו"ח איריס שטרק נשיאת לשכת רואי החשבון ועוד מבכירי המשק והתעשייה.

הדרישה באה בעקבות צעדי הממשלה לפתיחת המשק אולם ימי הבידוד המרובים מקשים את פתיחת העסקים בזמן ועל תפעולם השוטף. במדינות רבות בעולם כבר התקבלו החלטות דומות לקיצור ימי הבידוד. "אנו דורשים לקצר את ימי הבידוד לעשרה ימים בכפוף לתוצאת בדיקה שלילית" קוראים בכירי התעשיה והמשק לממשלה.

מנדי קוריץ, בעלי קוריץ מערכות ומחותמי המכתב אומר: "אנחנו עדים לסיפורים רבים של בעלי עסקים שנתקלים בקשיים למצוא עובדים חליפים למשך תקופה קצרה בעקבות בידוד של עובדים. גם מסחר החירום שהמשיך לפעול במהלך ימי הסגר, לא מתפקד באופן רצוי. חייבים לשנות את ההחלטה ולקצר את ימי הבידוד. מישהו שם צריך להתעשת".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו