נתניהו בצפון: "מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה" • צפו

במהלך הסיור בתרגיל המטכ"לי רב-מערכי ורב-מימדי "חץ קטלני" של צה"ל בצפון, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו "גם בתקופת הקורונה האויבים שלנו לא קופאים על השמרים, וגם אנחנו לא. אני מתרשם מהתרגיל הזה בשיפור עצום ביכולות ההתקפיות של צה"ל


צילום: צילום: איתי בית-און, סאונד: בן פרץ /לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הצהריים (רביעי) לעקוב מקרוב אחר תרגיל המטכ"לי הרב-מערכי ורב-מימדי של צה"ל בצפון, יחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, ראש אמ"ן אלוף תמיר היימן ובכירי צה"ל. במהלך סיורו אמר ראש הממשלה כי "מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה שישמיד כל אויב".

במהלך הסיור בתרגיל המטכ"לי רב-מערכי ורב-מימדי "חץ קטלני" של צה"ל בצפון, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו "גם בתקופת הקורונה האויבים שלנו לא קופאים על השמרים, וגם אנחנו לא. אני מתרשם מהתרגיל הזה בשיפור עצום ביכולות ההתקפיות של צה"ל, וכדאי שחיזבאללה ומדינת לבנון ייקחו את זה בחשבון. מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה שישמיד כל אויב".

מאוחר יותר בטקס החתימה על הרחבת החלת הסכם שיתוף הפעולה המדעי בין ישראל לארה"ב על אזור יהודה ושומרון ורמת הגולן. אמר נתניהו: "אני בא מתרגיל של צה"ל בצפון, ואני יכול להגיד לכם שאני מתרשם שבזמן הקורונה אנחנו ממשיכים לפתח את היכולות הצבאיות שלנו, ויש בהן מרכיב טכנולוגי מדעי מרשים ביותר שמאוד מעצים את היכולות הצבאיות של מדינת ישראל מול חיזבאללה, מול כל אויב אחר. כדאי שהם ייקחו את זה בחשבון.

צילומים: עמוס בן גרשום – לע"מ

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא שומעים?

בלבולי מח
כל הממשלה הזאת מבלבלים ת'מוח
כל הזמן רק אומרים מי שיתקוף נתקוף אותו כך וכך… שטויות.
מי ראה עד היום שתקפו כמו שצריך את לבנון או עזה או את החיזבלה….?????

בתמונות רואים שלא שומרים מרחק של 2 מטר!
שקורונה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו