ראשי מד"א והצלה אלעד ביקרו והתברכו אצל הגר"ז הורוביץ

ראשי הסניף החדש מד"א הצלה אלעד ביקרו במעונו של הגר"ז הורוביץ שעודד את פעילותםבשבוע הבא יחלק מד"א ציוד חדיש למתנדבים • מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין: "המתנדבים מצילים חיים תוך שמירת כללי ההלכה והוראות הרבנים"

ראשי ארגון מד"א – הצלה אלעד הגיעו השבוע למעונו של רב קהל חסידים באלעד הגר"ז הורוביץ שליט"א, על מנת להתברך מפיו לרגל פתיחת הסניף החדש בעיר.

קרא עוד:

[postim]

במעמד 'לחיים' שהתקיים בביתו של הגר"ז הורוביץ הציגו בפניו ראשי ומתנדבי מד"א – הצלה אלעד, את פעילותם להצלת חיי אדם תחת פיקוח הלכתי, ועל המהירות וזמינות המענה הרפואי לטובת תושבי העיר והסביבה.

במשך דקות ארוכות התעניין הגר"ז הורוביץ על ההתנדבות ועל דרכי הפעולה, ושמע מהמתנדבים על השאלות ההלכתית בהם נתקלו, ובפסקי ההלכה לפיהם הם נוהגים.

בסיום הפגישה בירך הגר"ז הורביץ את המתנדבים בברכת הצלחה ואיחל שיזכו להציל חיים ולהרבות כבוד שמים ושחלילה לא תצא מכשול תחת ידם.

בארגון הצלה אלעד המסונף למד"א פעילים כ-50 מתנדבים שיוצאים לפעילותם בכל שעות היממה, ובסיוע הגב האיתן של מגן דוד אדום.

פעילותם של מתנדבי מד"א – הצלה אלעד כבר הצילה חיים רבים, ובכוונת הארגון להגדיל את נפח הפעילות.
בשבוע הבא יקיים מד"א טקס חלוקת ציוד חדיש למתנדבים, ובהשתתפות ראשי מד"א, למען יוכלו המתנדבים להמשיך בפעילותם באמצעות הציוד והמשאבים הדרושים לכך.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין שעוקב אחר פעילות המתנדבים אמר: "פעילותם של המתנדבים באלעד ראויה לכל שבח, ואין ספק שפעילותם נחוצה להצלת חיי אדם. מד"א מעניק את מלוא הגיבוי למתנדבים תוך שמירת כללי ההלכה ועל פי הוראת הרבנים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו