שיא של כל הזמנים: פנטהאוז יימכר 200 מיליון שקל

אם מישהו מתעניין לדעת מה עוד ניתן לקנות בסכום זה הנה רשימה קצרה של נכסים: 670 דירות בנות שלושה חדרים בקריית מלאכי, 135 דירות בנות ארבעה חדרים בראשל"צ, כמעט כל המגדל העגול של עזריאלי וגם שבעה בתי מלון באילת

אתמול הודיעה קבוצת דן כי הפנטהאוז בקומה ה-29 של פרויקט המגורים היוקרתי שהיא מתעדת לבנות ברחוב ארלוזורוב 17 בתל אביב יימכר ב- 200 מיליון שקל. "הפנטהאוז, המוגדר כדירה היקרה בישראל, משתרע על שטח של 850 מ"ר וחולש על פני הקומה כולה ונשקף ממנו נוף לים".

קרא עוד:

[postim]

בחברה ניסו להסביר כי תג המחיר הגבוה נגזר מעובדה שהמגדל משדר דינמיות ותנועה בהשראת הים ואטריום שקוף לכל גובהו. לדיירי המגדל מובטחים מרחבים הציבוריים המוקפדים, בהם – לובי מפואר, בריכה באורך אולימפי פתוחה לשמיים, ספא מפנק, שטחים ירוקים נרחבים וחניון רחב ידיים.

כל או כך, החברה השיגה את שלה והמחיר האסטרונומי והלא הגיוני, תפס את הכותרות בכל עיתוני ואתרי הנדל"ן. בכל זאת, מעולם לא נמכרה דירה בישראל תמורה 200 מיליון שקלים. עכשיו כל אזרחי ישראל יודעים כי חברת דן בונה מגדל וכי יש להם דירות יוקרה למכירה.

מומחי נדל"ן שבדקו את התנאים, אומרים כי המחיר הוא לא ריאלי וככל הנראה מדובר בתרגיל של יחסי ציבור. לדבריהם, המחיר לפנטהאוז עומד על כשישים מליון שקל בלבד. מי שהרחיק לכת במטרה להוכיח עד כמה מדובר במחיר לא ריאלי, הוא אתר "ווינט", שפרסם היום תחת הכותרת: במקום פנטהאוז – כמה בתים תקנו ב-200 מיליון.

ובכן, אפשר לקנות במחיר זה 10 קומות במגדל העגול של מגדלי עזריאלי בתל-אביב, כך לפי הערכת השמאי רונן וגנר. עוד מציג וגנר לאותו מתלבט לקנות בראשון לציון 135 דירות בנות 4 חדרים. שווי דירה כזו עומד על כ-1.5 מיליון שקל והיא מניבה בממוצע כ-5,300 שקל בחודש מהשכרתה.

אם יחליט הרוכש הפוטנציאלי ללכת על הכמות ולהתפשר על המיקום, הוא יכול להעצים את מספר הנכסים שיהיו בבעלותו. לפי הערכת שמאים ניתן יהיה לרכוש כ-670 דירות בנות 3 חדרים בקריית מלאכי, או מספר זהה של יחידות נופש בנות כ-35 מ"ר באשקלון.

גם תחום המלונאות פתוח בפני אותו רוכש. לפי נתוני רשות המסים, לאחרונה נמכר בשדרות התמרים באילת מלון בן כ-100 חדרים בשטח של כ-3.5 דונם ושטח דומה בנוי תמורת 29.1 מיליון שקל. ענף המלונאות, אם כך, מציע במחיר שווה לאותו פנטהאוז תל -ביבי כ-7 בתי מלון באילת.

לדברי השמאי מסילתי, פנטהאוז בקריית מלאכי נמכר במחיר עגול של מיליון שקל, כך שאותו בעל ממון יכול לחלוש גם על 200 יחידות דומות, לפחות במקצת, לזאת שהוא מתכנן לקנות בתל-אביב.

מקור: פתרונט הכל על נדל"ן לציבור החרדי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו