דרמה: עיכוב בפרסום תוצאות המכרזים בחריש

חשש גדול על הפסד כאוב וצורב וזאת בעקבות הוראת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו''ד אבי ליכט * "התנהלות תמוהה של ועד הדיור המאוחד"

העסק בחריש הולך ומסתבך: המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אבי ליכט, הודיע אתמול למינהל מקרקעי ישראל – מחוז חיפה, כי החליט לעכב את הכרזת הזוכים במכרזי חריש וזאת בעקבות תלונות שהגיעו אליו מטעם "חריש הירוקה".

קרא עוד:

[postim]

כפי שכבר דיווחנו אתמול, ראש עמותות "חריש הירוקה" הגישו תלונה רשמית נגד ועד הדיור המאוחד, המאגדת תחתיה 13 עמותות, בנימוק שפעלו כקרטל במטרה למנוע תחרות מחירים בין העמותות על רכישת המגרשים. ב"חריש הירוקה" דורשים לפסול מיידית את כל ההצעות שהוגשו מטעם ועד הדיור.

מתברר, כי המשנה ליועץ המשפטי לממשלה מתייחס ברצינות לטענות והוא הודיע אתמול למינהל, כי אוסר על פרסום תוצאות המכרזים בחריש עד שיתבהרו העניינים, האם ועד הדיור אכן עבר על החוק במכרז או לא.

בתוך כך, קבלנים גדולים ועורכי דין בכירים אומרים בשיחות שלא לציטוט ל"פתרונט", כי הם לא מצליחים להבין את ההתנהלות של ראש ועד הדיור, הידועים כאנשי עסקים משופשפים, שעשו במכרז זב צעדים שעל גבול החוקיות. "בגלל צעדים אלו עלול הוועד להפסיד בכל ההצעות שהגיש, וחבל – כי היו לו מחירים יחסית זולים", אומר אחד הקבלנים הגדולים.

לפי התכנון המקורי התוצאות היו אמורות להתפרסם ביום רביעי השבוע, כעת נראה שהדרך עוד רחוקה מסיום.

מקור: פתרונט – הכל על נדל"ן לציבור החרדי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו