Yonatan Sindel/Flash90

פרסום ראשון: מגעים לריצה משותפת בין בצלאל סמוטריץ' לבן גביר

אמש נפגש שליח של סמוטריץ' עם נציג של איתמר בן גביר, בפגישה הגיעו הצדדים להבנות לפיהן עוצמה יהודית תקבל מקום אחד ברבעייה הראשונה וסמוטריץ יוביל את הרשימה, הצדדים קבעו להיפגש שוב לאחר תוצאות הפריימריז בבית היהודי

‌לאחר שבשבוע שעבר הודיע ח"כ בצלאל סמוטריץ' כי הוא פורש מימינה של נפתלי בנט. אמש (ראשון) התקיימה פגישה ראשונה בין נציג של סמוטריץ' לנציג מטעם עוצמה יהודית. גורם בכיר המעורב בפרטי הפגישה מסר ל'חדשות JDN' כי במהלך הפגישה הגיעו השניים להסכמות לפיהן – סמוטריץ' יהיה מקום ראשון ברשימה, ועוצמה יהודית תקבל מקום אחד ברבעייה.

‌ל'חדשות JDN' נודע כי השליח לפגישות המשא ומתן שייצג את סמוטריץ היה שריה דמסקי, האחרון שימש כראש המטה של סמוטריץ בזמן שכיהן כשר התחבורה.

‌עוד נודע כי הצדדים הסכימו להמשיך בפגישות המשא ומתן מייד אחרי פרסום תוצאות הבחירות שהתקיימו מחר לראשות הבית היהודי בין חגית משה וניר אורבך.

‌כזכור, בשבוע שעבר הודיע חבר הכנסת וראש מפלגת האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ', הודיע כי הוא מתפצל מרשימת ימינה של נפתלי בנט ומתמודד בנפרד בבחירות לכנסת, את הדברים אמר במהלך ריאיון ל'חדשות 12'.

‌במוצאי שבת אמר ראש עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר כי הוא קורא לאיחוד בציונות הדתית. עם זאת הוא סייג את דבריו ואמר כי הוא לא רואה היתכנות לריצה משותפת עם סמוטריץ': "לאור רצונו של בצלאל  לשוב אל נפתלי בנט והיות ובצלאל דפק על השולחן כגי לאותת לבנט,  והמאבקים ביניהם היו במסגרת כיפופי ידיים ובסופו של דבר אחד מהם ימצמץ".

‌מהציונות הדתית נמסר: "לא מתעסקים בספינים ושמועות של בעלי אינטרס כאלו ואחרים. ‌אנחנו עסוקים בלהרכיב רשימה כמה שיותר רחבה, כזו שתכיל את קשת הגוונים בציונות הדתית ותאפשר לכולם להרגיש מיוצגים בה".

יו"ר 'עוצמה יהודית‌' איתמר בן גביר הכחיש שהייתה פגישה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סמוטריץ
ובן גביר זה חיבור שיעזור לכל ישראל
איןחיבור טוב יותר לשניהם בוער אהבת הארץ
חיבור של צדיקים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו