דוברות בית החולים לניאדו

בעלה של היולדת החולה זועק: "זו מלחמה! הימנעו מכל מה שלא חיוני"

ר' מנשה גולדיס, אברך חסיד באיאן שאשתו ילדה בן בזמן שהיא במצב קשה עקב הקורונה, החליט להיחשף כדי לפנות לציבור בבקשה לשמור על ההנחיות ולהיזהר • בנוסף, שיתף בעובר עליו ועל משפחתו: "הסיטואציה לא פשוטה, אני לא מאחל אותה לאף אחד"

הקורונה בישראל, פגעה לאחרונה במספר נשים מהציבור החרדי הנמצאות לקראת לידה. אחת מהן, הגב' גולדיס, ילדה את בנה בזמן שהיא מאושפזת בבית החולים במצב קשה, כאשר עד עכשיו היא עדיין מורדת ומונשמת.

בעלה, ר' מנשה גולדיס, אברך מחסידי באיאן החליט להיחשף היום תקשורתית ולנצל את הבמה כדי להתריע בפני הציבור על הצורך לשמור על הנחיות הקורונה ולהיזהר מכל משמר שלא להידבק בנגיף.

"אנחנו משפחה עם שבעה ילדים, יחד עם הקטן שנולד עכשיו. הגענו לכאן בעקבות מחלת הקורונה ואנחנו לא יודעים מהיכן נדבקה", סיפר. "כשחלה הידרדרות משמעותית במצבה, התפנינו לבית החולים, ואנחנו מקווים שבקרוב היא תחלים".

הוא שיתף, "לא פשוט להתמודד עם שאר הילדים, אנחנו מנסים להסביר להם את המצב. יש תמיכה מהמשפחה המורחבת ומכל עם ישראל. הסיטואציה לא פשוטה, אני לא מאחל אותה לאף אחד. אבל אנחנו מאמינים, ובסוף נהיה כולנו יחד מחויכים".

מנשה פנה לציבור בבקשה: "אנחנו בשעת מלחמה. זה לא צחוק, במלחמה הרבה אנשים התחבאו הרבה שנים בשביל לחיות, זה גם מה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו, ממש להיזהר. מה שלא חיוני ודחוף, תמנעו ממנו. זה בידיים שלנו, כוחנו באחדותנו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture