צילום: פלאש 90

הסאגה נמשכת: ישיבת הממשלה שנועדה לדון בהארכת הסגר – נדחתה

הסיכום בין 'הליכוד' ל'כחול לבן' לשוב ולהתכנס היום (רביעי) לא ייצא לפועל: ישיבת הממשלה, בה היו אמורים הצדדים לדון בהארכת הסגר, נדחתה, ושני הצדדים בחילופי ההאשמות • גנץ: "ביבי משחק בחיי אדם" • הליכוד: "זה לא הזמן לפוליטיקה קטנה"

ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להיערך הערב (רביעי) נדחתה למועד בלתי ידוע. בישיבה היו אמורים להשתתף ראש הממשלה והשרים, כמו גם אנשי המקצוע, בשאלת הארכת הסגר.

כזכור, סוכם כי הסגר השלישי, אחרי מספר הארכות והידוקים מסוגים שונים, יפקע ביום שישי הקרוב בשעה 7:00 בבוקר. מועד זה הוסכם בדקה האחרונה לפני פקיעת הארכה הקודמת, ביום ראשון האחרון בשעה 12 בלילה.

בישיבה ההיא נאבקו הצדדים במשך שעות ארוכות, כאשר נתניהו ומשרד הבריאות דרשו כי הסגר יוארך בשבוע, קרי – עד יום ראשון הבא, וגנץ, מהצד השני כי הסגר יארך רק עד יום חמישי בצירוף דרישות על תוואי יציאה מהסגר ואישור חוק הקנסות.

בישיבה הסוערת ההיא סוכם כי הממשלה תתכנס ביום רביעי (היום), אך הבטחות לחוד ומעשים לחוד: ישיבת הממשלה לא התכנסה היום, ונכון לעכשיו הסגר הנוכחי יפקע ביום שישי הקרוב בשעה 7:00 בבוקר, התאריך עליו סיכמו הצדדים בישיבת הממשלה האחרונה.

בתגובה לדחיית ישיבת הממשלה זעם גנץ ואמר: "נתניהו, אתה משחק בחיי אדם".

"בלי בושה, בלי חמלה ובלי טיפת התחשבות – נתניהו דחה היום את ישיבת הממשלה שקבענו. נמנעו היום החלטות שיכלו להביא לפתיחה אחראית של מערכת החינוך, להגברת קצב החיסונים באוכלוסיות המבוגרות, להתחיל ליישם את התו הירוק ולאפשר אופק לעסקים. אני כבר מכיר את נתניהו, ולכן לא הסכמתי שנאריך את הסגר עד יום שני גם שהבטיח שנקיים היום דיון באסטרטגיית היציאה ונקדים את הפתיחה של חלק מהענפים בהתאם לכך".

,אני לא אוותר לנתניהו, ואני אדאג שתהיה מחר ישיבת ממשלה מסודרת למענכם", אמר גנץ. "חשוב מכך, אמשיך להיאבק בהתנהלות התחמנית הזאת מתוך הממשלה, עד שנקים ממשלה חדשה של אנשים ישרים שתדאג קודם כל לכם. אין לנו ברירה אחרת".

בתגובה לדבריו נמסר מטעם הליכוד כי "כפי שגנץ יודע, ישיבת הממשלה מתקיימת מחר כפי שתואם בין הלשכות. חבל שהפרסומאים של גנץ לא הודיעו לו על כך. זה לא הזמן לפוליטיקה קטנה אלא לאחדות למען הצלת חייהם ובריאותם של אזרחי ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ והלוא אין עקום יותר מימך בממשלה . ואין יותר תחמן מימך בממשלה . אתה בגדת בכל ההתחיבויות שלך כלפי בוחרך ולכן אתה קפוט . הבייתה . אנו כבר מכירים את השקרים והתחמנות של הפוליטיקה שלך שדומה לפוליטיקה של יהיר היהיר ההזוי

גנץ זה פעם אחרונה בממשלה הבאה אתה לא תהיה העם לא רוצה אותך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו