מאות חגגו בניגוד להנחיות; אלרעי-פרייס נגד דברי נתניהו • סיכום חדשות השבת

אילוסטרציה. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאות חגגו בניגוד להנחיות; אלרעי- פרייס נגד דברי נתניהו • סיכום חדשות השבת

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות אמרה "יש פה עדיין מגפה שצריך להתייחס אלייה", זאת בניגוד לדברי נתניהו כי "הקורונה מחורינו". ערב הסעודית הפילה שני מל"טים עמוסים בחומרי נפץ ששוגרו מתימן בהודעה נמסר כי המלט"ים שוגרו לעבר הערים חמיס אל-מושיט וג'אזאן

חדשות השבת מתוך 'חדשות 04040'

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, אמרה אתמול כי היא "מקווה שבאמת עם מבצע החיסונים האדיר שבו אנו נמצאים, נתחיל לחיות לצד הקורונה". עוד הוסיפה: "אנחנו במשרד הבריאות מתייחסים אליו מאוד ברצינות כולל הנחיות מאוד קפדניות לפתוח דברים בזהירות – יש פה עדיין מגפה שצריך להתייחס אלייה". מיד כתבה בהרחבה.

כוחות הקואליציה של ערב הסעודית הודיעו הלילה כי הפילו שני מל"טים עמוסים בחומרי נפץ, ששוגרו על ידי המורדים החות'ים מתימן. בהודעה נמסר כי המלט"ים שוגרו לעבר הערים חמיס אל-מושיט וג'אזאן, שבדרום המדינה.

המשטרה איתרה הלילה מתחם אוהלים באזור נחל צין שבנגב, שבו שהו כ-600 חוגגים שהשתתפו במסיבות. שלושה תקליטנים עוכבו על ידי המשטרה, 80 דו"חות ניתנו לאנשים שהפרו את תקנות הקורונה והופסקה פעולת הגנרטורים באזור. כמו כן, המשטרה החרימה את ציוד ההגברה. בשל השעה המאוחרת והסכנה הנשקפת בנהיגה באזור, המשטרה פיזרה את המשתתפים בחזרה לאוהלים ודרשה מהם לעזוב בבוקר.

רוכב אופניים כבן 44 נהרג כתוצאה מפגיעת רכב פרטי בקרית ים, שברח ממקום התאונה מיד לאחר מכן. לאחר כחצי שעה חזר הנהג הפוגע, תושב קרית ים בן 27, והסגיר את עצמו לידי השוטרים שהיו במקום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו