ניסיון הפיגוע הבוקר. צילום: דוברות בנימין

ניסיון פיגוע דקירה שני תוך שעות: מחבלת חדרה לבית בבנימין – ונוטרלה

מחבלת פלסטינית נכנסה לאחד הבתים בחוות שדה אפרים שבבנימין, לקחה סכין וניסתה לדקור אישה המתגוררת במקום. אנשי ביטחון השתלטו עליה ללא ירי ועצרו אותה. כוחות צה"ל הגיעו למקום. אין נפגעים באירוע. דובר צה"ל: "המחבלת נעצרה על ידי אנשי המקום. כוחות הבטחון פועלים במרחב"

מחבלת פלסטינית נכנסה לאחד הבתים בחוות שדה אפרים שבבנימין, לקחה סכין וניסתה לדקור אישה המתגוררת במקום. אנשי ביטחון השתלטו עליה ללא ירי ועצרו אותה. כוחות צה"ל הגיעו למקום. אין נפגעים באירוע.

דובר צה"ל הודיע לפני מן קצר כי תושבי חוות שדה אפרים הצליחו לסכל ניסיון פיגוע דקירה במקום. בהודעת הדובר נכתב כי "התקבל דיווח מתושבי חוות שדה אפרים לפני זמן קצר על מחבלת שחדרה לחווה שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים" וניסתה לדקור בסכין את אשתו של בעל החווה. המחבלת נעצרה על ידי אנשי המקום. כוחות הבטחון פועלים במרחב".

מוקדם יותר הבוקר דווח כי לוחמי צה"ל סיכלו ניסיון פיגוע דקירה במהלך פעילות מעצר בבקעה. לפי הדיווח, במהלך פעילות למעצר מבוקש של לוחמי צה"ל בעיר טובאס שבמרחב חטיבת ״הבקעה והעמקים״ הלילה, מחבל ניסה לדקור את אחד הלוחמים שפעל במרחב. הלוחם הדף את המחבל בכוח ומפקד ששהה בנקודה ירה לעבר המחבל וניטרל אותו. במהלך נסיון הדקירה, הלוחם נפצע באורח קל בידו וטופל בנקודה.

לפני כחודש סוכל פיגוע בחוות שדה אפרים. מצה"ל נמסר אז כי מחבל ניסה לחדור לאחד המבנים במקום ונורה על ידי מאבטח. על פי הדיווח, המחבל תקף את אחד העובדים בחווה ונאבק עימו. שומר שהבחין במאבק ירה לעבר המחבל ונטרל אותו. כוחות גדולים של צבא ומשטרה הגיעו לזירת האירוע.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הנה ליום האשה….

שלא יתלוננו, רק בגברים יורים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו