במשרד הבריאות חוששים מהתקדים המשפטי: ביהמ

אילוסטרציה. Yonatan Sindel/Flash90

במשרד הבריאות חוששים מתקדים משפטי: ביהמ"ש חייב לפצות על בידוד מוטעה

האזרח לא זכה למענה הולם במוקד הטלפוני של משרד הבריאות, שם מביעים חשש מהתקדים המשפטי שעלול למשוך אלפי תביעות נוספות, בעיקר מאזרחים חרדים שלא משתמשים באינטרנט ונאלצו להמתין שעות ארוכות כדי לבטל את ההודעה על בידוד שקיבלו בטעות

בית המשפט לתביעות קטנות קבע כי משרד הבריאות יפצה אזרח ביותר מעשרת אלפים שקלים לאחר שהוכנס לבידוד למרות שלא היה ליד חולה קורונה מאומת. האזרח התקשר למוקד הטלפוני של משרד הבריאות אך שם נתקל בחוסר מענה.

לפי הדיווח של העיתונאי יובל שגב ב'גל"צ', במשרד הבריאות מביעים חשש מהתקדים המשפטי שעלול למשוך אלפי תביעות נוספות, בעיקר מאזרחים חרדים רבים אשר אינם משתמשים באינטרנט ונאלצו להמתין שעות ארוכות כדי לבטל את ההודעה על בידוד שקיבלו בטעות ולא זכו לשירות הולם ממוקדי המשרד.

גורמים במשרד הבריאות ששוחחו עם שגב הסבירו את החשש במשרד, "לא מעט ישראלים חושבים שנעשו טעויות בשליחה שלהם לבידוד, והיו תקופות ארוכות של עומס במוקד הטלפוני", אמרו אותם גורמים.

בעבר הושמעו טענות רבות מאזרחים שלטענתם קיבלו הודעה שעליהם להיכנס לבידוד למרות שלא שהו ליד חולה מאומת בשעה שהופיעה בהודעה. למרות העומסים הרבים על מוקד משרד הבריאות, במשרד לא שיפרו את זמן ההמתנה גם חודשים לאחר תחילת משבר הקורונה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם ככה הם חייבים לי הרבה כסף…איך תובעים?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו