בני ברק: פועל נפצע קשה כתוצאה מנפילה לפיר באתר בניה

אילוסטרציה. צילום: זק"א

בני ברק: פועל נפצע קשה כתוצאה מנפילה לפיר באתר בניה

הפועל נפל לפיר באתר בניה ברחוב ניסנבוים בעיר ופונה לבית החולים תל השומר במצב קשה עם חבלות ראש וחזה, כשהוא מורדם ומונשם. חובש שהיה בזירה: "הגענו לאתר הבניה והובילו אותנו אל פועל ששכב מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה מאוד לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים"

כוחות החירום הוזעקו לאתר בניה ברחוב ניסנבוים בבני ברק בעקבות דיווח על פועל שנפל מגובה. כשהגיעו לזירה החלו בפעולות מצילות חיים על פועל כבן 30 ומהמשך פינו אותו לבית החולים תל השומר במצב קשה עם חבלות ראש וחזה, כשהוא מורדם ומונשם.

ממד"א נמסר: "בשעה 12:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פועל שנפל מגובה באתר בניה ברחוב ניסנבוים בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח שיבא תל השומר פועל כבן 30 במצב קשה עם חבלות ראש וחזה, מורדם ומונשם".

מארגון הצלהנמסר כי כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב ניסנבוים בבני ברק בעקבות דיווח על נפילה מגובה. יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 30 עם חבלה רב מערכתית והוא פונה במצב אנוש לבית החולים שיבא בתל השומר.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א יוסי אליוביץ סיפר: "הגענו לאתר הבניה והובילו אותנו אל פועל ששכב מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה מאוד לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשהוא מורדם ומונשם, במצב קשה ולא יציב."

חובשי הצלה יוסי אליוביץ ושימי ברוורמן סיפרו: "כשהגענו למקום הכווינו אותנו לגבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפל מגובה של 2 קומות. יחד עם הפראמדיקים הענקנו לו טיפול ראשוני מציל חיים, והוא פונה במצב אנוש להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים שיבא בתל השומר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו