Yonatan Sindel/Flash90

צה"ל תקף חמישה בתי מפקדים בכירים בחמאס ששימשו כתשתיות טרור

מטוסי קרב של צה"ל תקפו חמישה בתי מפקדים של ארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה. הבתים שהותקפו שימשו כתשתיות טרור. בין בתי המפקדים שהותקפו נמנים ביתו של עז אלדין חדאד, בכיר במטכ״ל הזרוע הצבאית של חמאס וראש הסיוע הקרבי הכלל רצועתי במהלך הסבב האחרון

בשעות האחרונות, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו חמישה בתי מפקדים של ארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה. הבתים שהותקפו שימשו כתשתיות טרור.

בין בתי המפקדים שהותקפו נמנים ביתו של עז אלדין חדאד, בכיר במטכ״ל הזרוע הצבאית של חמאס וראש הסיוע הקרבי הכלל רצועתי במהלך הסבב האחרון. כמו כן, נפגע ביתו של אמג'ד אבו נג'א, מפקד גדוד נוחבה ברצועה, שניהל מביתו לחימה במהלך הסבבים השונים.

בית נוסף שתקפו המטוסים היה ביתו של אברהים מחמד מצטפא כוארע מפקד גדוד דרום חאן יונס, שלקח חלק בפיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל משנת 2008 וכן היה אחראי על הירי הרקטי לעבר ישראל.

בנוסף, ביתו של אחמד שמאלי, מפקד גדוד נוחבה בסג'עיה הותקף גם הוא. בביתו קיימת תשתית תקשורת צבאית ותשתית לאכסון אמצעי לחימה. וכן ביתו של נסים אבו עג'ונה, מפקד גדוד בית לאהיא, שבביתו קיימת תשתית צבאית לניהול לחימה. בצבא הדגישו כי "צה״ל תוקף מטרות טרור ברחבי רצועת עזה ופועל בעוצמה ככל שיידרש".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture