"ישראל תקפה מלבנון": פיצוצים בדמשק – דיווחים על 8 הרוגים

בתגובה ל"תוקפנות ישראלית" הופעלו בסוריה מערכות ההגנה האוויריות • לפי הדיווחים, התקיפה בוצעה מתוך המרחב האווירי של לבנון לכיוון המיליציות האירניות • מקור מהצבא הסורי: "האויב הישראלי ביצע תקיפה אווירית מעל שטחי לבנון, נגרמו נזקים לרכוש בלבד"

לאחר תקופה יחסית ארוכה בה לא היו דווחים על תקיפה ישראלית בסוריה מכיוון לבנון, הלילה (בין שלישי לרביעי) נשמעו פיצוצים באזור דמשק והופעלה מערכות נ"מ. מסוכנות הידיעות הסורית נמסר כי התקיפה כוונה לעבר מטרות בדרום ומרכז המדינה והתבצעה מכיוון המרחב האווירי של לבנון.

המשטר הסורי עדכן ש"מוקד" התקיפה הוא בדרום ובמרכז סוריה אך נראה שגם בצפון מערב סוריה בערי החוף לא היה שקט. גורם צבאי סורי סיכם כי "תקיפה ישראלית מכיוון לבנון שכוונה לכמה יעדים בדרום ובמרכז סוריה. מערכות הנ"מ יירטו חלק מהטילים. היו רק נזקים".

גם סוכנות הידיעות הסורית דיווחה מפי מקור בצבא סוריה כי בתקיפה המיוחסת הלילה לישראל במדינה לא היו נפגעים אלא רק נזקים ברכוש. לפי הדיווח מערכות ההגנה האווירית הסורית הצליחו להפיל חלק מהטילים.

למרות הדיווחים הסורים, מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם היושב בבריטניה ומזוהה עם האופוזיציה, טוען כי בתקיפה שמיוחסת לישראל בסוריה בדרום ובמרכז המדינה היו לפחות שמונה הרוגים. לדיווח אין אישור מכל גורם אחר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי לא מתייאש…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture