תלמידי ישבת קיבוץ 'זביחי' עלו למעונם של גדולי ישראל

עם התרחבות הישיבה ופתיחת שיעורים נוספים מלבד הקיבוץ הקיים, ולקראת הרישום לזמן אלול הבעל"ט, עלה הרה"ג ר' ישראל מאיר זביחי שליט"א ראש ישיבת הקיבוץ זביחי, למעונם של גדולי ישראל להתברך ולהתייעץ על ענייני הישיבה, אל ראש הישיבה הצטרפו קבוצה מנבחרי הקיבוץ שהתברכו מפי גדולי התורה.

התרגשות בישיבת תפארת יונתן יהושע – קיבוץ זביחי

כאמור ראש הישיבה יחד עם הנגידים, ועמם חלק מתלמידי הישיבה, עלו ראשית למעונו של מרן שר התורה, שם קבלם מרן בסבר פנים יפות, ולאחר ששמע סקירה על הצלחת הישיבה, ועל ההתעניינות העצומה בקרב בני הישיבות לקראת זמן אלול הבעל"ט, וענה לרה"י על השאלות בענייני הישיבה, העלה חיוך על שפתיו והביע קורת רוח, ובירך את תורמי ומחזיקי הישיבה, כמו"כ בירך את כלל תלמידי הישיבה, ובסיום עברו התלמידים להתברך באופן אישי מפי מרן שה"ת.

לאחמ"כ עלו ראש הישיבה, יחד עם התלמידים לבית החיים בבני ברק, לתפילת ער"ח, שם העתירו על ציונם של מרן החזו"א, ומרן בעל האבי עזרי, ובעל האיילת השחר, ושאר גדולי ישראל הטמונים שם, תפילה מיוחדת נשאו התלמידים על הישיבה, ועל מחזיקי הישיבה נושאי הארון, בתוך כלל עולם הישיבות, ובפרט בתקופה זו שזדים מנסים לפגוע בעולם התורה, שכל כלי יוצר עלייך לא יצלח.
לתפילת מנחה המשיכו לישיבת סלבודקה בגבעת רוקח, ולאחמ"כ זכו להתברך מפי רה"י מרן גאון ישראל הגר"ד לנדו שליט"א, כמו"כ תלמידי הישיבה ורבניה שטחו בפניו שאלות בסוגיות שעסקו בהם בישיבה בתקופה האחרונה.

אל המסע הצטרף הנגיד הר"ר איצי צינמעט הי"ו, מגדולי תומכי המוסדות, שהתקבל בברכה ובהארת פנים מיוחדת, בבתיהם של מרנן גדולי התורה, שהביעו הערכה מיוחדת על פועליו למען עולם התורה.


מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture