צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90

נחשף: סוכנים איראנים לקחו חלק במחאות נגד ראה"מ לשעבר נתניהו

הסתה לאלימות והפצת תמונת נתניהו בדמות היטלר: עיתון ה'ניו יורק טיימס' האמריקני פרסם תחקיר ולפיו מערך הסייבר האיראני שתל סוכנים בקבוצות ישראליות שונות ברשתות החברתיות בתקופת המחאות נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו • כך הם התגלו

תחקיר שמפרסם העיתון אמריקאי 'ניו יורק טיימס' חושף כי מערך הסייבר של האיראנים לקח חלק במחאה נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בתקופת ההפגנות נגדו.

מהתחקיר עולה כי סוכנים מטעם המדינה העויינת הצליחו להסתנן לקבוצות שונות ברשתות החברתיות כדוגמת 'וואטס אפ' ו'טלגרם', ולחרחר ריב ומדון. הסוכנים זרעו פחד, קראו לפעול באופן קיצוני, הסיתו לאלימות וחוללו מהומות.

הסוכנים התגלו לאחר שעוררו את חשדם של חברי הקבוצות בעקבות שימוש בניסוחים חשודים ומוזרים בעברית, ששילבו שפה גבוהה מידי יחד עם סלנגים עממיים.

התחקיר של העיתון הוותיק מבוסס על נתונים שהובאו על ידי פלטפורמת "פייקריפורטר", ועל פיו מספר חשבונות של סוכנים אלה נחסמו והוסרו לאחר הסבת את תשומת ליבם של אנשי חברת 'פייסבוק', שתוכנת המסרים 'וואטס אפ' נמצאת בבעלותה.

על פי החשד, הסוכנים האיראנים פעלו דווקא בקבוצות אלו שנתפסו על ידם כקהילות מגובשות בעקבות רצף האירועים בישראל, כדוגמת מגפת הקורונה והאירועים הביטחוניים מול רצועת עזה, שהובילו לאי יציבות פוליטית וחברתית.

עוד מדווח ה'ניו יורק טיימס' כי  על פי בכיר בקהילת המודיעין הבינלאומית הסוכנים הגדילו לעשות ואף הפיצו את תמונת ראש הממשלה לשעבר בדמותו של הצורר הנאצי היטלר. בעקבות התלונות פתח הארגון בחקירה עצמאית של המקרה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כעת ברור מי שעבד להפיל את נתניהו, אירן והקרן החדשה לישראל עם סורוס וחבריו, אבל על זה התקשורת לא תדווח, גועל נפש מה שקורה פה, ואחרי הכל לא לשכוח שבנט וסער מכרו את נשמתם לשטן כדי להמשיך את ההרס של מדינת ישראל

מסכים עם התגובה של יואל. זה ידוע מזמן שהקרן החדשה הפעילה זרועות מרחוק כדי להחליף את השלטון. לא מזמן פורסם סרט על "רב" רפורמי שאמר שהם מוכנים לעשות הרבה הרפורמים בארה"ב, כדי להכניס את היהדות "המתחדשת" לארץ הקודש.יש פה הרבה הרבה דברים מתחת לפני השטח שאנחנו לא יודעים עליהם. ובתקשורת העוינת כמובן משתיקים אותם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו