צילום: דוברות המשטרה

השוטרים תפסו "על חם" את חוליית גנבי הטיוטה מהדרום • צפו

כוחות המשטרה תפסו את החשודים בגניבה של כ-30 כלי רכב מסוג טיוטה והעברו אותם לשטחי יהודה ושומרון. מהחקירה עולה כי חברי החולייה פעלו מתחילת השנה באזור דרום הארץ ועסקו בגניבת לצורך פירוקם או מכירתם של הרכבים

בחודשים האחרונים התנהלה במשטרה חקירה סמויה לתפיסת חשודים בגניבת כלי רכב ושעל פי החשד גנבו מתחילת השנה כ 30 כלי רכב מסוג טיוטה בעיקר מאזור דרום הארץ. במסגרת החקירה הסמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים ובמהלכה הופעלו אמצעים טכנולוגיים ומגוון אמצעים נוספים.

אמש (רביעי) בפעילות מבצעית וממוקדת של שוטרי מחוז ש"י וכוחות יס"מ נתפסו "על חם" חבריי החוליה בעת שעשו דרכם עם רכב גנוב מאזור באר שבע לשטחי יהודה ושומרון.

במשטרה מדגישים כי פריסה מבצעית ונכונה של הכוחות בשטח הביאה למעצרם "על חם" של 2 חשודים נוספים בעת ששהו בכלי רכב ואשר ששימשו על פי החשד כמובילים. מהחקירה עולה כי חברי החולייה פעלו מתחילת השנה באזור דרום הארץ ועסקו בעיקר בגניבת כלי רכב מסוג טיוטה שהובילו לשטחי יהודה לצורך פירוקם או מכירתם.

שני חשודים פלסטינים, בשנות ה 30 תושבי חברון נעצרו לחקירה ובהתאם לצורכי החקירה יובאו לדיון בבימ"ש צבאי וצפויים מעצרים נוספים.

מפקד היחידה רפ"ק יניב אוחנה אמר אחרי התפיסה: "בחודשים האחרונים היחידה מיקדה פעילותה בעיקר במישור המודיעיני והפעילה מגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים במטרה להתחקות אחר חברי החולייה, לתפיסתם וזאת תוך איסוף ראיות שישמשו להבאתם לדין ומצוי הדין עימם. אנו נמשיך למקד את פעילותנו יחד עם יתר כוחות הביטחון למיגור תופעת גניבות כלי רכב ורכוש במטרה להעלות את ביטחונם של תושבי האזור".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture