עלייה דרמטית במספר המאומתים: 734 אובחנו בקורונה אתמול

David Cohen/Flash90

עלייה דרמטית במספר המאומתים; מספר החולים קשה נותר יציב

מקדם ההדבקה עומד על 1.29 ואילו שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 1.26%. מספר נשאים עומד על 4,674, מתוכם 81 מאושפזים בבתי החולים, סך החולים במצב קשה עומד על 47, בהם 10 מונשמים. בתוך כך, קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) כי 734 מאומתים אובחנו אתמול בישראל כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 1.26%. כמו כן, מקדם ההדבקה עומד על 1.29. מחצות התגלו 88 נשאים נוספים וממוצע החולים היומי עומד כעת על 500 בני אדם.

מספר נשאים עומד על 4,674, מתוכם 81 מאושפזים בבתי החולים. מספר החולים קשה עומד על 47 בני אדם, ומספר הנפטרים הוא 6,439. בתוך כך, קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום ולדון בדרכי הטיפול בפרצה בנתב"ג.

הבוקר דווח כי מחלקת הבריאות של ארה"ב עדכנה הלילה לאחר פגישה עם נציגי חברת פייזר כי אמריקנים שחוסנו פעמיים נגד קורונה לא זקוקים כרגע למנת חיזוק של החיסון, למרות התפרצות המוטציה ההודית. ד"ר אנתוני פאוצ'י אמר כי "הייתה פגישה מעניינת, הם הראו לנו את הנתונים שלהם, אבל לא התקבלה שום החלטה. זה רק חלק אחד מפאזל גדול וזה רק צד אחד של הנתונים".

דובר חברת פייזר, שרון קסטילו הגיב כי "גם פייזר וגם ממשלת ארצות הברית חולקים תחושה של דחיפות בהקפדה על הנגיף, ואנחנו גם מסכימים שהנתונים המדעיים יכתיבו את הצעדים הבאים בתהליך הרגולציה הקפדני שאנחנו עוקבים אחריו".

כזכור, בניגוד לארה"ב, בישראל כבר החלו לחסן את מדוכאי החיסון במנה השלישית, ונערכים לקראת רכישה של כמות נוספת של חיסוני הקורונה כדי להגביר את יעילותם, למרות שמנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש אמר כי טרם התקבלה החלטה סופית בנידון.

רשויות הבריאות בארצות הברית: "אין ראיות לכך שהחיסון השלישי נחוץ"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו