צילום: דוצ

תגובה להפרחת בלוני התבערה: צה"ל תקף עמדת שיגור של חמאס

מטוסי קרב תקפו במהלך השבת בסיס טרור ששימש את גדוד כפר ג'בליא בארגון הטרור חמאס, וכן עמדת שיגור רקטות של הארגון בסמוך לכפר. התקיפות בוצעו בתגובה להפרחת בלוני התבערה. בצבא אומרים כי צה"ל ימשיך ויגיב בתקיפות כנגד נסיונות הטרור מרצועת עזה

מטוסי קרב תקפו במהלך השבת בסיס טרור ששימש את גדוד כפר ג'בליא בארגון הטרור חמאס, וכן עמדת שיגור רקטות של הארגון בסמוך לכפר. התקיפות בוצעו בתגובה להפרחת בלוני התבערה. בצבא אומרים כי צה"ל ימשיך ויגיב בתקיפות כנגד נסיונות הטרור מרצועת עזה.

דובר חמאס, פווזי ברהום, אומר הבוקר על תקיפת צה"ל הלילה בתגובה על שיגור בלוני התבערה כי הנחישות של הצעירים בעזה להמשיך לשגר בלוני תבערה לעבר העוטף מוכיחה בפעם האלף שהם לא מקבלים את התכתיבים של ישראל ואת הניסיונות שלה לכפות משוואות על רצועת עזה. עוד אמר כי מפגני הכוח הנבובים והתקיפות ריקות התוכן מצד ישראל לא מפחידות את הצעירים בעזה ולא יניאו אותם מלהמשיך להיאבק במצור ולהשיג את זכויותיהם לחיות בכבוד.

ביום שישי שוגרו בלוני תבערה לעבר ישראל. בכבאות והצלה לישראל עדכונו על שריפות עוטף עזה. "צוותי כבאות והצלה יחד עם צוותים של קק"ל, רט"ג ורבשצים פעלו ב-4 שריפות קוצים בתחום מועצה אזורית אשכול", נמסר. חוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבע כי השריפות נגרמו מהפרחות ארבעה בלוני תבערה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture