הסתיים המסע אל התניא של חב"ד בקמפוס • תיעוד

150 הסטודנטים והשלוחים מרחבי הארץ חזרו ממסע עמוס חוויות רוחניות וגשמיות ומשבת מרוממת ביותר בד' אמות רבינו הזקן בהאדיטש • צילום: משה בנעים

לאחר כניסה מרגשת ועוצמתית לציון רבינו הזקן בליל שישי, תוך ניגון ד' בבות וקריאת פ"נ כללי בשם כל הסטודנטים בישראל, התקיימה התוועדות לתוך הלילה בה נטלו חלק כלל המשתתפים.

ביום שישי התקיים מסע אתגרים ביער ובנהר האדיטש סביב מושגי יסוד מספר התניא אותם למדו בחודשים שקדמו למסע. המסע היה בטרקטרונים, באופניים, בסירות ובמסוק וכל הסטודנטים נדהמו מההפתעות. שבת שכולה תפילה לימוד והתוועדות סיימה את המסע האדיר, וביום ראשון כולם נחתו בשלום באה"ק.

ההפקה היוצאת דופן של המסע הזה היו בידיהם של השליח הרב חיליק קפלן ור' דוד פרסיקו שלא חסכו ביצירתיות ובדאגה וחשיבה על כל פרט ופרט מה שהביא להשפעה אדירה על כל משתתי המסע ועל החלטות טובות של הסטודנטים בכמות ובאיכות שהפתיעו אפילו את השלוחים.

חב"ד בקמפוס ישראל מודה מקרב לב על האירוח בשבת והסעודות ביד רחבה על ידי הרב שניאור זלמן (שושו) דייטש, השליח ומנהל מרכז רבינו הגדול בהאדיטש. סקירה נרחבת ומרתקת תופיע במגזין חב"ד לצעירים בישראל שיופיע בחודש זה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו